  • 1. Data: 2002-02-04 15:29:14
    Temat: Lukas a przegladarka Opera6
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

    Witam szanownych grupowiczów !

    Czy ktoś korzystał może z konta
    Lukas e-Konto Pro za pomocą Opery6 ?
    Podczas pierwszego zalogowania zablokowało
    mi konto - nie wiem czy to z powodu problemów
    jaki strony Lukasa mogą mieć z tą przeglądarka,
    czy też coś źle ustawiłem. W L linii oczywiście
    poradzili mi żebym korzystał z Explorera ..

    Pozdrawiam
    OlO

  • 2. Data: 2002-02-05 08:22:36
    Temat: Re: Lukas a przegladarka Opera6
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "OlO" <p...@s...polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaki strony Lukasa mogą mieć z tą przeglądarka,
    > czy też coś źle ustawiłem. W L linii oczywiście
    > poradzili mi żebym korzystał z Explorera ..

    Uzywam i bez problemow. Java z IBM-a

    Pete

  • 3. Data: 2002-02-05 16:51:55
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

    Po odblokowaniu konta spróbowałem ponownie.
    Pierwsze zalogowanie - z ostrożności IE50 - poszło !
    Później z pewną nieśmiałością Opera6.01
    (Java SUN 1.31.02) - hula aż miło !

    Pewnie to był jakiś "chwilowy" problem. (mam nadzieję...)

    Dzięki za odpowiedź
    OlO