  • 1. Data: 2002-02-04 16:51:26
    Temat: Inteligo nie jest do konca takie zle :)
    Od: Dentarg <...@i...com>

    Ktos narzekal na sposob zawiadamiania klientow o zmianach TOiP, oraz
    regulaminu. Rzeczywiscie jest beznadziejny. Emailem jakies linki
    przychodza, a TOiP jest ukryta na 10 podstronie jako plik PDF.

    Jednak do osob ktore nie maja emaila przysylaja poczta drukowany nowy
    regulamin :)). Szkoda ze zapomnieli dolaczyc nowej TOiP (chyba ze jest
    gdzie w regulaminie umieszczona, bo jeszcze nie czytalem ;)). Wiem ze
    to ich obowiazek, ale na grupie pojawily sie juz glosy ze sa chamscy
    bo wysylaja tylko emailem nie dajac szansy klientom bez maila na
    reakcje. A jednak daja, dzis przyszedl regulamin do mojej matki ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-02-04 17:01:57
    Temat: Re: Inteligo nie jest do konca takie zle :)
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > A jednak daja, dzis przyszedl regulamin do mojej matki ;).

    do mojej mamy tez przyszedl dzis :)

  • 3. Data: 2002-02-04 17:07:36
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Dentarg" <...@i...com> wrote in message
> [...]
    > bo wysylaja tylko emailem nie dajac szansy klientom bez maila na
    > reakcje. A jednak daja, dzis przyszedl regulamin do mojej matki ;).

    Nie chodzilo o to czy tym bez e-maila przysylaja.
    To nie budzilo watpliwosci (za krótki okres).
    Chodzilo o to, ze uwazaja ze e-mail jest adresem korespondencyjnym
    i wyslanie go zalatwia sprawe.

    e-mail podalem by przychodzily wyciagi
    (to samo mam na www)

    Inteligo nie reaguje na brak mozliwosci
    przeslania listu na podany e-mail.

    Po zmianie e-mail (na dzialajacy) i tak nic nie przyszlo
    pomimo zapewnien inteLinka.

    BAH

  • 4. Data: 2002-02-04 17:54:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzilo o to czy tym bez e-maila przysylaja.
    > To nie budzilo watpliwosci (za krótki okres).
    > Chodzilo o to, ze uwazaja ze e-mail jest adresem korespondencyjnym
    > i wyslanie go zalatwia sprawe.

    Może nam - zinternautyzowanym - też przyślą. :)
    Poczekajmy!!!

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-04 23:42:51
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > do mojej mamy tez przyszedl dzis :)

    sa cwani, wysylaja matkom, ktore wiadomo, ze sa kochane i
    nie zrobia im awantury ...