    From: Dentarg <...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Date: Tue, 05 Feb 2002 10:43:09 +0100
    Sender: d...@f...onet.pl@pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl

    On Mon, 4 Feb 2002 18:53:19 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Z jednej strony zmiany wprowadzone przez Inteligo bardzo mnie obruszyly.
    >Z drugiej jednak - smieszy mnie podejscie niektorych ludzi.
    >Czy jeszcze sa na swiecie tacy naiwni, ze mysla, ze ktos da im cos za
    >darmo???
    Za darmo ? A to ze daje im moja kase to pikus ? Wiesz co ? Ja Ci moge
    poprowadzic konto za darmo jak mi dasz tyle kasy ;)).

    >Ci ktorzy najwiecej krzycza (naprawde nie wiem - czy takie trudne jest
    >utrzymac 100 zl na rachunku) - podobni sa do tych, ktorzy kupuje komorke za
    >grosz a pozniej sie dziwia, ze nie dosc, ze trzeba placic abonament przez
    >dwa lata to jeszcze rachunki kosztuja tyle ze glowa mala....
    Nie chodzi o to ze nie mozna miec 100 zl na koncie, ale o to ze ja np
    nie lubie byc przez cos takiego ograniczany. Pojde do sklepu i co ?
    Zobacze ze mam juz tylko 100 zl na koncie i bede ograniczal sie w
    zakupach ? Bez przesady. Nie bede przeciez liczyl z kalkulatorem
    sredniego salda za ostatni okres rozliczeniowy zeby wiedziec ile mam
    zostawic na koncie przed koncem miesiaca ... Po za tym oceniasz
    wszystkich przez Twoj pryzmat, zarabiasz xx k PLN ma miesiac i myslisz
    ze kazdy tyle zarabia ...

    >Akurat sposob na zdobycie nowych klientow przez Inteligo jest skuteczny, ale
    >baardzo nieefektywny - sami bylismy swiadkami spammerow - zaloz konto
    >Inteligo - zyskasz 50 zlotych - i informacje - konto jest darmowe nie musisz
    >nic tam rtzymac.
    Akurat u mnie w rodzinie zalozylem 3 konta w promocji, z czego 1 jest
    wykorzystywane jako lokata (troche kasy jest). A na 2 jest ciagle te
    50 zl od inteligo ... nie ma problemu z tym zeby doplacic tam kolejne
    50 czy 100 zl, ale chodzi raczej o oplate za nieaktywna karte, ktora i
    tak przez 2 lata miala byc darmowa ... to jest po prostu oszukiwanie
    klienta ... w telefonii komorkowej jak masz w promocji 20 darmowych
    minut przez 2 lata to po 3 miesiacach Ci tego nie likwiduja ...

    >No i ludzie zarabiali - przechytrza glupi bank.
    >A teraz krzyk - ze trzeba placic....
    Krzyk jest przede wszystkim o to w jaki sposob inteligo informuje
    klientow o podwyzkach ... mowi ze to zmiany na lepsze, ze jest taniej
    i funkcjonalniej ...

    >W normalnym banku - praktycznie w wiekszosci kont trzeba zadeklarowac jakas
    >tam minimalna wplate, wiecej niektore banki wymagaja jakiejs wplaty od...
    Tylko ze normalny bank na 200 oddzialow, zatrudnia 2000 osob i dlatego
    musi miec oplaty ...

    >Reasumujac - sam fakt wprowadzenia oplat troche uderzyl takze w "uczciwych"
    >klientow, ale jesli traktowali oni ten bank jako podstawowy to te oplaty ich
    >i tak nie przeraza.
    Wprowadzenie oplaty 1zl/mc za karte ktora i tak nie chce dzialac w
    wiekszosci sklepow inetowych w USA i miala byc darmowa przez 2 lata to
    IMHO lekkie przegiecie ...

    >A lowcy darmowych kart i uslug... Przeniosa sie do mBanku jesli tam nie maja
    >jeszcze kont :)
    Nie chodzi raczej o darmowosc, ale wspolczynnik jakosc/cena. I w tej
    chwili mBank wygrywa z Inteligo na calym froncie ... ciekawe jak
    bedzie po wprowadzeniu obslugi rachunkow firmowych w mBanku.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com