  • 1. Data: 2002-02-04 16:52:23
    Temat: Sesje w LGnet
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się, o których godzinach mają
    miejsce sesje elixiru (wychodzące i przychodzące) w LGnet ?
    Szukałem na stronce, ale jakoś strasznie uboga jest informacje :-((

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-02-04 20:00:23
    Temat: Re: Sesje w LGnet
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się, o których godzinach mają
    > miejsce sesje elixiru (wychodzące i przychodzące) w LGnet ?
    > Szukałem na stronce, ale jakoś strasznie uboga jest informacje :-((

    LG ma tą wadę, że przelewy idą tam z pewnym opóźnieniem. Jeżeli masz ważny
    termin to lepiej wyślij z mBanku lub Inteligo. LG lepiej stosować do lokat,
    płatności i bankomatów w Eurolandzie ale nie do rozliczeń. Zbyt toporne i za
    bardzo nie wiadomo o co chodzi. Poza tym zdarzyło mi się, że przelew nie
    poszedł. Ot tak. Ale byli tak uprzejmi, że zadzwonili aby o tym powiadomić.

    Zatem na Twoje pytanie odpowiadam: jutro.
    :-)
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 3. Data: 2002-02-04 20:15:08
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > Zatem na Twoje pytanie odpowiadam: jutro.

    Dzięki ;-))

  • 4. Data: 2002-02-04 21:09:58
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardzo nie wiadomo o co chodzi. Poza tym zdarzyło mi się, że przelew nie
    > poszedł. Ot tak. Ale byli tak uprzejmi, że zadzwonili aby o tym

    Jak zrobilem z LG juz chyba ponad 120 przelewow tak z zadnym nie mialem
    klopotu.... No ale jak pech to pech :).

    marekzet

  • 5. Data: 2002-02-04 21:25:40
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Jak zrobilem z LG juz chyba ponad 120 przelewow tak z zadnym nie mialem
    > klopotu.... No ale jak pech to pech :).

    Ależ ja nie narzekam.
    Faktem jest, że wysyłając np dwa przelewy o 9 rano z LG i mBanku do np
    Fortisa. Z LG mam zaksięgowany na drugi dzień koło południa, z mBanku po
    paru godzinach (najszybciej 3 godziny).

  • 6. Data: 2002-02-04 21:53:27
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > Faktem jest, że wysyłając np dwa przelewy o 9 rano z LG i mBanku do np
    > Fortisa. Z LG mam zaksięgowany na drugi dzień koło południa, z mBanku po

    Ano bo tak powinno byc w LG (i w moim przypadku to sie sprawdza):
    Dyspozycje złożone do godziny 11.30 wysyłane są na II sesję rozliczaną o
    godzine 13.30
    Dyspozycje złożone do godziny 13.30 wysyłane są na III sesję rozliczaną o
    godzine 16.00
    Dyspozycje złożone do godziny 21.00 wysyłane są na I sesję rozliczaną nastę
    pnego dnia roboczego o godzine 09.30
    Dyspozycje złożone po godzie 21.00 wysyłane są na II sesję rozliczaną
    następnego dnia roboczego o godzine 13.30

    pozdrawiam, marek