  • 21. Data: 2002-02-06 15:42:17
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Feb 2002 10:43:09 +0100, Dentarg <...@i...com> wrote:
    >Nie chodzi o to ze nie mozna miec 100 zl na koncie, ale o to ze ja np
    >nie lubie byc przez cos takiego ograniczany. Pojde do sklepu i co ?
    >Zobacze ze mam juz tylko 100 zl na koncie i bede ograniczal sie w
    >zakupach ? Bez przesady. Nie bede przeciez liczyl z kalkulatorem
    >sredniego salda za ostatni okres rozliczeniowy zeby wiedziec ile mam
    >zostawic na koncie przed koncem miesiaca ...

    Jest na to metoda :-)

    Zakładasz rachunek (w ramach konta Inteligo)
    o nazwie:
    Kaucja, lokata obronna, AntyInteligo, ....

    BAH

  • 22. Data: 2002-02-08 08:56:44
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Od: Bony <m...@k...net.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 23:25:35 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

    >Z karty kredytowej lukasa tez bylem zadowolony do czasu ---- az za brak
    >zaplaty 1 grosza - przez czysta pomylke, policzono mi kilkadziesiat zlotych
    >oplaty

    Myslisz ze w innych bankach zaplacisz za cos podobnego duzo mniej?
    Banki zyja nie z klientow ktorzy regularnie splacaja zadluzenie na
    karcie ale z tych co zaciagaja kredyt - swiadomie lub nie. To wlasnie
    nakreca biznes karciany.

    >teraz wiem - ze nie przedluze juz karty kredytowej w lukasie - jestem gotow
    >zaplacic wiecej w innym banku - BO SIE DO LUKASA ZRAZILEM !! za kurewska
    >pazernosc !

    Uwazaj na okres wypowiedzenia umowy !!! Dla niektorych kart moze to
    byc nawet 45 dni roboczych przed uplywem waznosci karty

    POZDR

  • 23. Data: 2002-02-08 09:34:00
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Uzytkownik "Bony" <m...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Myslisz ze w innych bankach zaplacisz za cos podobnego duzo mniej?

    tak - w citi placilem odsetki za kwote niezaplacona (kilka lat temu),
    a w lukasie policzyli mi odsetki od wszystkich transakcji w danym okresie,
    tak jakbym nic nie zaplacil

    > Uwazaj na okres wypowiedzenia umowy !!! Dla niektorych kart moze to
    > byc nawet 45 dni roboczych przed uplywem waznosci karty

    dzieki za to przypomnienie

  • 24. Data: 2002-02-08 14:38:18
    Od: <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > teraz wiem - ze nie przedluze juz karty kredytowej w lukasie - jestem gotow
    > zaplacic wiecej w innym banku - BO SIE DO LUKASA ZRAZILEM !! za

    jak sie mylisz to nie miej pretensji do innych. po prostu zaplaciles za malo i
    system Ci rypnal automatycznie oplate, a ty bys chcial zeby Ci moze w myslach
    czytali?

    wracajac do inteligo i jednego grosza, to jak się pomylisz i nie bedziesz mial
    srednie saldo 99,99 zl a nie 100 to Ci tez niezle rypna

    ciekawe kiedy mbank cos podniesie?

    pozdro

  • 25. Data: 2002-02-08 14:52:34
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    malo i
    > system Ci rypnal automatycznie oplate, a ty bys chcial zeby Ci moze w

    jesli nie widzisz roznicy pomiedzy 2 sytuacjami:
    a/ zadluzenie 1000 zl - splacono 999.99 - naliczono odsetek 50 zl
    b/ zadluzenie 1000 zl, splacono 0 zl - naliczono odsetek 50zl

    to nic cie juz nie przekona !!!!!!

    w city - naliczano mi wowczas kwote minimalna, nie pamietam - bylo to pare
    zl oraz odsetki od kwoty niezaplaconej
    w lukasie - naliczaja odsetki od calej kwoty zadluzenia - - tak jakby sie
    NIC nie zaplacilo
    to jest wlasnie roznica pomiedzy bankiem a lukasem

  • 26. Data: 2002-02-08 16:40:26
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 8 Feb 2002 15:38:18 +0100, <h...@p...onet.pl> wrote:

    >wracajac do inteligo i jednego grosza, to jak się pomylisz i nie bedziesz mial
    >srednie saldo 99,99 zl a nie 100 to Ci tez niezle rypna

    Dlatego najbezpieczniej założyć subkonto
    (rachunek w ramach konta Inteligo)
    o nazwie KAUCJA w przelać na niego 100 zł. i zapomnieć
    Wtedy saldo nigdy nie bądzie poniżej 100.

    BAH

  • 27. Data: 2002-02-08 17:31:23
    Od: januszek <j...@k...mowi.spamerom.nie.com>

    >Dlatego najbezpieczniej założyć subkonto
    >(rachunek w ramach konta Inteligo)
    >o nazwie KAUCJA w przelać na niego 100 zł. i zapomnieć
    >Wtedy saldo nigdy nie bądzie poniżej 100.

    A co z oplata za karte?

    januszek

  • 28. Data: 2002-02-08 17:50:26
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <q...@4...com>, januszek wrote:

    > A co z oplata za karte?

    12 zl i masz rok spokojny :)))))
    Ewentualnie bedziesz musial sobie na glownym pozostawic ok 200zl,
    zeby procentowalo Ci do 1 zl miesieczne na oplate za karte i juz :))

    Czyli GLOWNE 200zl
    KAUCJA 100zl

    aaa w 3 miesiacach musisz dokonac jakas operacje ?!@
    (czyli przelac komus cos i nastepnie odzyskac to cos :)))

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-02-08 19:06:57
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "januszek" <j...@k...mowi.spamerom.nie.com> wrote in message

    > A co z oplata za karte?

    Wg nowego regulaminu
    par.59
    Opłaty i prowizje z tytu.u korzystania z Konta lub któregokolwiek z
    rachunków w ramach Konta,
    w przypadku braku środków na tym rachunku, moga by rozliczone z dowolnego z
    rachunków prowadzonych
    w ramach tego Konta..

    Niestety nie wiadomo którego: :-((

    Może nalezy założyć subkonto NA PROWIZJE
    (i zbadać inteligencję systemu :-)) )

    Niestety by zarobić na kartę , trzeba trzymać większe saldo.
    Możesz trzymać na KAUCJA 100,99 PLN jak skubną, to wyrównasz.
    (o ile nie zabraknie Ci TANów.)

    Oczywiście jak korzystasz z usług płatnych,
    (o co w inteligo nietrudno)
    to "rezerwa" musi być odpowiednio większa.

    BAH

  • 30. Data: 2002-02-08 19:09:01
    Od: januszek <j...@k...mowi.spamerom.nie.com>

    >12 zl i masz rok spokojny :)))))

    No przynajmniej do nastepnej podwyzki :D

    >Ewentualnie bedziesz musial sobie na glownym pozostawic ok 200zl,
    >zeby procentowalo Ci do 1 zl miesieczne na oplate za karte i juz :))

    >Czyli GLOWNE 200zl
    > KAUCJA 100zl

    To po co subkonto? Nie prosciej na Glownym trzymac 300 zl? Tyle tylko
    ze to troche zamrozone pieniadze... :]

    januszek