  • 11. Data: 2008-07-20 07:52:03
    Temat: Re: ING Bank Ślaśki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Niebawem to wszystko zweryfikuje, bo mam teraz tyle kart ile chcialem i
    > czekam jeszcze na ostatnie aktualizacje (zamknietych KK) i wystepuje do
    > BIK o raport.

    W Eurobanku (o dziwo, bardzo przyjazna procedura zamykania karty,
    chociaz BIK jeszcze nie sprawdzalem, ale inne banki chyba tej KK nie
    widza - to jej juz raczej calkiem nie ma) poinformowano mnie, ze u nich,
    karta z ktorej sie zrezygnowalo, czekajaca w systemie na splyw
    ewentualnych opoznionych transakcji, dostaje w BIK status "karta w
    zamknieciu".

  • 12. Data: 2008-07-20 13:25:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > jw. Po prostu wiem lepiej jaka mialem sytuacje z ING wiec nie wymyslaj
    > mi alternatywnej rzeczywistosci.

    Facet, odnajdz sie w tej normalnej. Wypowiedziales umowe? Termin
    wypowiedzenia minal? Wywiazales sie z niej wtedy, gdy jeszcze
    obowiazywala? To umowa Cie nie wiaze, wewnetrzne zapisy np. w
    komputerze banku maja sie do tego zupelnie nijak.
    Wiesz za jakie nieistniejace rzeczy ludzie potrafia przepraszac
    (w imieniu firmy), albo jakie obiecywac?

    Tak czy owak bank nie moze zamknac rachunku karty od razu po
    zamknieciu karty, jesli tego nie rozumiesz to przyjmij to "na wiare".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2008-07-20 15:35:43
    Temat: Re: ING Bank ?la?ki
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Tak czy owak bank nie moze zamknac rachunku karty od razu po
    > zamknieciu karty, jesli tego nie rozumiesz to przyjmij to "na wiare".

    Jak widac nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. Nie wiem tylko po co
    chcesz mnie przekonac do jakichs swoich dziwnych i abstrakcyjnych
    teorii, skoro nie maja one nic wspolnego z rzeczywista sytuacja.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2008-07-20 15:50:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > karta z ktorej sie zrezygnowalo, czekajaca w systemie na splyw
    > ewentualnych opoznionych transakcji, dostaje w BIK status "karta w

    Tak chyba jest w wielu bankach. Co innego zamknac karte i zostawic ja na
    jakis czas widoczna celem np. jw, a co innego nie zrealizowac pisemnej
    dyposyzcji klienta, zlozonej w oddziale i potwierdzonej rowniez na
    pismie. W dodatku o takim niezrealizowaniu dyspozycji klient dowiaduje
    sie przypadkiem po 2 miesiacach od kiedy zlozyl wypowiedzenie i karte
    wrzucil do niszczarki.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-07-20 16:03:04
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Tak czy owak bank nie moze zamknac rachunku karty od razu po
    > zamknieciu karty, jesli tego nie rozumiesz to przyjmij to "na wiare".

    Nie masz wrażenia, że nieco ponosi Cię fantazja? Owszem może zamknąć i w
    niektórych bankach jest to praktykowane.

    marekz

  • 16. Data: 2008-07-20 16:07:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-20 17:50 Mithos napisał/a:

> [...]
    > pismie. W dodatku o takim niezrealizowaniu dyspozycji klient dowiaduje
    > sie przypadkiem po 2 miesiacach od kiedy zlozyl wypowiedzenie i karte

    Dlazcego klient nie oddał Bankowi karty i nie wziął pokwitowania?

    --
    animka

  • 17. Data: 2008-07-20 17:38:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Animka napisał(a):
    > Dlazcego klient nie oddał Bankowi karty i nie wziął pokwitowania?

    Mam "pokwitowanie". Karty oddac nie trzeba, bo zamykajac karte ma sie do
    wyboru m.in : oddanie karty lub tez jej zniszczenie.

    Po prostu bank sobie nic nie robi ze zlozonej dyspozycji i z tego, ze
    nawet to potwierdza pisemnie. Takie uroki ING.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-07-20 18:17:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> writes:

    > Nie masz wrażenia, że nieco ponosi Cię fantazja? Owszem może zamknąć i
    > w niektórych bankach jest to praktykowane.

    A co bank robi jesli po zamknieciu karty splywa jakies obciazenie? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2008-07-20 18:21:55
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > A co bank robi jesli po zamknieciu karty splywa jakies obciazenie? :-)

    Bank ma dwa wyjścia:
    - albo prosi o spłatę na inny numer rachunku, jakieś takie przejściowe konto
    - albo olewa to obciążenie, względnie nie dokonuje go.

    Pierwszego przypadku doświadczyłem w przypadku gdy spłynęło obciążenie z
    transakcji bezgotówkowej. Drugiego, gdy tym obciążeniem miały być naliczone
    odsetki, po prostu nie naliczyły się, bank z nich zrezygnował.

    Nie wiem czemu tak robią, wydaje się to mało sensowne, ale tak robią.

    marekz

  • 20. Data: 2008-07-20 18:55:10
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > księgowania. A co mnie obchodzi, kiedy są księgowania, ja zleciłem płatność
    > 12 i chcę aby taka data była widoczna na przelewie.

    Skąd sie tacy biorą ... mysla, ze jak otworzą konto to mogą wymagac
    rzeczy niemozliwych i jeszcze sie obrazaja, jak sie dowiedza o rzeczach
    niemozliwych. A co bank obchodzi taki klient ... Jednostki pieniackie
    należy eliminować z grona klientów :)

    --
    Krzysiek, Kraków