  • 41. Data: 2008-07-29 16:53:00
    Temat: Re: ING Bank Ślaśki
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-29 11:43 Olgierd napisał/a:

    > Ale w przypadku spełnienia świadczeń pieniężnych nie jest istotna Twoja
    > data nadania przelewu. Liczy się dzień uznania rachunku wierzyciela.

    A co powiesz na to jak ja pobrałam 400 zł. z bankomatu (PKO co prawda), a
    mi w ING Banku wpisali, że pobrałam 14-go! Głowiłam się potem
    denerwowałam, że ktoś mi pieniądze podebrał z konta, bo 14-go z domu nie
    wychodziłam. Pobierałam w dniu 9.07.
    Jeszcze niedawno temu, jak miałam konto Standaed (a nie Direct) to pisali:
    Data pobrania, czy data transakcji a pod tym: Data zaksiegowania. To było
    OK, ale teraz bank nie jest w porządku.

    --
    animka

  • 42. Data: 2008-07-30 07:21:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 29 Jul 2008 18:53:00 +0200, Animka napisał(a):

    > Jeszcze niedawno temu, jak miałam
    > konto Standaed (a nie Direct) to pisali: Data pobrania, czy data
    > transakcji a pod tym: Data zaksiegowania. To było OK, ale teraz bank nie
    > jest w porządku.

    Z tego wynika, że system stosowany przez Twój bank stosuje dziwaczną
    terminologię. Można im na to zwrócić uwagę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 43. Data: 2008-07-31 01:07:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-30 09:21 Olgierd napisał/a:

    > Z tego wynika, że system stosowany przez Twój bank stosuje dziwaczną
    > terminologię. Można im na to zwrócić uwagę.

    Mój bank to ING Bank.
    Nie chce mi się teraz pisemek pisać albo tam specjalnie chodzić (powiedzą,
    że w Katowicach powinnam rozmawiać). Jak napiszę na skrzynkę, to chyba mi
    nie odpowiedzą.

    --
    animka

  • 44. Data: 2008-07-31 11:57:59
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g6qvdt$jd3$1@node1.news.atman.pl>
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> m.in. napisał(a)::

> [...]
    > że w Katowicach powinnam rozmawiać). Jak napiszę na skrzynkę, to chyba mi

    Odpowiedzą! Niestety zbędą Cię jak gówniarę. Identycznie na reklamacje
    złożoną droga telefoniczną lub pisemną. Tak działa ich system i jest dobrze
    a Ty musisz się przyzwyczaić (w dużym skrócie).

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg