eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING Bank Ślaśki › Re: ING Bank Ślaśki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING Bank Ślaśki
    Date: Sun, 20 Jul 2008 18:07:57 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 17
    Message-ID: <g5vkov$8s4$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@j...fajny.i.w.ogole.super>
    <g5svsg$ksl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <m...@m...localdomain>
    <g5tfaa$7jg$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g5uqr9$phi$3@news.wp.pl>
    <g5vmt1$55v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1216566879 9092 193.238.180.163 (20 Jul 2008 15:14:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jul 2008 15:14:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g5vmt1$55v$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2008-07-20 17:50 Mithos napisał/a:

    > Tak chyba jest w wielu bankach. Co innego zamknac karte i zostawic ja na
    > jakis czas widoczna celem np. jw, a co innego nie zrealizowac pisemnej
    > dyposyzcji klienta, zlozonej w oddziale i potwierdzonej rowniez na
    > pismie. W dodatku o takim niezrealizowaniu dyspozycji klient dowiaduje
    > sie przypadkiem po 2 miesiacach od kiedy zlozyl wypowiedzenie i karte
    > wrzucil do niszczarki.

    Dlazcego klient nie oddał Bankowi karty i nie wziął pokwitowania?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1