  • 1. Data: 2008-07-17 22:13:29
    Temat: refinansowanie kredytu hipotecznego
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    Od 14 miesiecy splacam kredyt hipoteczny w ING.
    Kredyt na 200K, zostalo do splaty jakies 186000. Teoretycznie jeszcze 14
    lat splaty (prawdopodobnie w praktyce przynajmniej o polowe krocej).
    Czy warto jeszcze przewalutowac kredyt na franki ? ING nie pozwala mi
    przewalutowac kredytu. Gdzie ewentualnie przeniesc kredyt, zeby
    przewalutowania w jedna i druga strona byly bezbolesne ?
    Myslalem o Multibanku, ale tam trzeba miec kredyt od przynajmniej 18
    miesiecy.
    Jakies propozycje ?

    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki

  • 2. Data: 2008-07-17 22:59:32
    Temat: Re: refinansowanie kredytu hipotecznego
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przewalutowania w jedna i druga strona byly bezbolesne ?
    > Myslalem o Multibanku, ale tam trzeba miec kredyt od przynajmniej 18

    bo w ING nie ma CHF...

    czy warto to zalezy od tego jakie warunki masz teraz i jakie moglbys uzyskac

    Multi? 4 m-ce to chyba niezbyt dlugo...oczywiscie jezeli sie zdecydujesz,
    jak bedziesz mial liczby to mozna policzyc czy sie oplaca

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-18 04:46:33
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > bo w ING nie ma CHF...

    Od niedawna ma
    Wymagania stawiane klientom są większe.

    Darek

  • 4. Data: 2008-07-19 09:24:00
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    RobertS pisze:
    > bo w ING nie ma CHF...

    Moze i maja, ale nie pozwalaja mi przewalutowac mojego obecnego kredytu
    na CHF.

  • 5. Data: 2008-07-29 08:02:24
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Doskonały przykład, żeby NIE_WYBIERAĆ banku ING dla kredytu hipotecznego.
    No chyba, że po prostu licząc we frankach tracisz zdolnośc.
    JaC

    -----