  • 61. Data: 2012-06-14 19:42:56
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: "C." <c...@g...com>

    OK, mam dostęp do Synca, w moim przypadku trwało to niecałe 6 godzin (ale przelew
    puszczałem z Aliora więc teoretycznie powinno być od strzału).

    Po zalogowaniu wygląda wszystko podobnie jak "starszy brat" czyli Alior.
    Z Aliora nie kojarzę jedynie Menedżera Finansów ale ten z kolei wygląda podobnie do
    rozwiązania ING.

    C.

  • 62. Data: 2012-06-14 20:03:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 19:35, neoniusz pisze:

    > A jednak zaskoczenie, przed sekundą SMS i mail:
    >
    > "Niniejszym potwierdzamy zawarcie umowy rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Sync i jego aktywację."

    Ale syyyf... Czemu nie dali powiadomien e-mail? Co im to szkodzi. Bardzo
    sobie to chwalilem w normalnych Aliorze... Maile mi przychodza przez
    PUSH i mialem darmowe powiadomienia. A tutaj tylko płatne SMS-y :/

  • 63. Data: 2012-06-14 20:04:25
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-06-14 19:35, neoniusz pisze:

    > A jednak zaskoczenie, przed sekundą SMS i mail:
    >
    > "Niniejszym potwierdzamy zawarcie umowy rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Sync i jego aktywację."

    A ja dostałem zwrot przelewu aktywującego (wysyłałem a Aliora) z powodu
    niezgodności danych. Niestety Alior ma w systemie 3 adresy -
    zameldowania, stały i korespondencyjny. Dwa adresy są widoczne w profilu
    użytkownika. Przelewy z aliora są wysyłane z adresem stałym.
    Niestety ktoś nie pomyślał o tym nie są zgodni sami z sobą.

  • 64. Data: 2012-06-14 20:12:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 20:04, news.home.net.pl pisze:
> [...]
    > użytkownika. Przelewy z aliora są wysyłane z adresem stałym.
    > Niestety ktoś nie pomyślał o tym nie są zgodni sami z sobą.

    Ty nie pomyslales ;) Bylo wyraznie napisane, ze przelew ma przyjsc z
    takim adresem, jaki podajesz.

  • 65. Data: 2012-06-14 20:16:15
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-06-14 20:12, neoniusz pisze:

    > Ty nie pomyslales ;) Bylo wyraznie napisane, ze przelew ma przyjsc z
    > takim adresem, jaki podajesz.

    Zgadza się nie pomyślałem, że jest jakiś bank, który wysyła przelewy z
    danymi innymi niż adres zameldowania z dowodu.
    Zna ktoś drugi taki bank?
    We wszystkich bankach w których mam konto przelewy idą z danymi z dowodu.

  • 66. Data: 2012-06-14 20:21:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 20:16, news.home.net.pl pisze:

> [...]
    > Zna ktoś drugi taki bank?
    > We wszystkich bankach w których mam konto przelewy idą z danymi z dowodu.

    Przeciez robiles chyba wczesniej przelewy z Alioru i widzlales z jakim
    adresem dochodza, nie? Ja w Aliorze w ogole nie mam podanego adresu z
    dowodu tylko zupelnie inny ;) I dzieki temu w Syncu tez moglem sobie
    ustawic adres, ktory nie ma nic wspolnego z zameldowaniem.

  • 67. Data: 2012-06-14 20:24:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 20:03, neoniusz pisze:

    > Ale syyyf... Czemu nie dali powiadomien e-mail? Co im to szkodzi. Bardzo
    > sobie to chwalilem w normalnych Aliorze... Maile mi przychodza przez
    > PUSH i mialem darmowe powiadomienia. A tutaj tylko płatne SMS-y :/

    Co za bzdura. Po co bylo sobie wybierac w "ty i sync" szczesliwe
    numerki, skoro numer klienta i tak jest z tylka wyjety (wiem, wiem, jest
    alias, ale przez telefon aliasu nie podam). Co mnie to ratuje, ze moglem
    sobie wybrac koncowke numeru konta?

  • 68. Data: 2012-06-14 20:41:40
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-06-14 20:21, neoniusz pisze:

> [...]
    > dowodu tylko zupelnie inny ;) I dzieki temu w Syncu tez moglem sobie
    > ustawic adres, ktory nie ma nic wspolnego z zameldowaniem.

    Żyłem w nieświadomości z jakimi danymi idzie przelew.
    Masz podany w banku adres zameldowania, ale nie widać go w systemie
    transakcyjnym - tam widać adres stały (wg banku jest to adres
    zamieszkania) oraz adres korespondencyjny.
    Przed chwilą zmieniłem adres stały na infolinii na właściwy i wykonałem
    przelew ponownie.

    Czyli podsumowując:
    w sytuacji gdy ktoś mieszka pod innym adresem niż adres zameldowania z
    dowodu osobistego i chce otworzyć synca wysyłając przelew inicjujący z
    Aliora to musi albo w syncu albo w aliorze podać dane niezgodne ze
    stanem faktycznym czyli mamy kwadraturę koła.

  • 69. Data: 2012-06-14 20:49:28
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 14 Jun 2012 15:58:01 +0200, na pl.biznes.banki, Miroo napisał(a):

    > Spacja to zły pomysł
    > A co masz w dowodzie? Ja mam "13 m.8" i tak wpisuję w formularzach bankowych

    W dowodzie mam 00/XX m. 0 (arabskie/rzymskie). Spacja to dobry pomysł,
    bo jak pisałem w Aliorze zwykłym też przy zakładaniu był ten problem
    znaku / i tak samo go "rozwiązałem" ;) Weryfikacja przeszła, przelewem z
    Aliora właśnie.

    --
    pI

  • 70. Data: 2012-06-14 21:25:33
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Cze, 18:14, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

    Niecałą godzinę temu odczytałem w komórce pierwsze posty na wątku o
    aktywacji konta w Alior Sync. Będąc akurat w Clifie na Okopowej w Wwie
    i mając obok wpłatomat Euronetu czym prędzej zarejestrowałem rachunek
    w AS we wpłatomacie (niespersonalizowana VE Eurobanku) i wpłaciłem 10
    zł. Jutro ok. południa powinno dojść. Powiadomię, czy doszło i czy
    okastrowana czy nie.
    Też mam już aktywne konto w AS. Zdążyłem założyć k-to oszczędnościowe
    w PLN i przelać na niego saldo z osobistego