  • 1. Data: 2012-06-13 02:58:47
    Temat: porównywarki lokat
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Wyszukałem parę, mocno wypozycjonowane w google ... ale po
    przejrzeniu wyników i porównaniu ich do www banków
    "wygrywających" okazuje się, że porównywarki (w tym na stronie
    bankier.pl) są huja warte.

    Może znacie jakieś "aktualne porównywarki" ?

    Potrzebuję ulokować jakieś 20 000 PLN ulokować na 3 miesiące, i
    znudziło mi się przeglądać strony www ...

    P.S. Nie zamierzam lokować by "zarabiać kokosy" tylko po to, by
    jak najmniej stracić. Trzymanie na rorach chyba ( *chyba* ) nie
    ma sensu, bo wychodzi mi jakieś 100 PLN mniej na RORACH niźli na
    lokatach w tym okresie.

  • 2. Data: 2012-06-13 06:08:01
    Temat: Re: porównywarki lokat
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Potrzebuję ulokować jakieś 20 000 PLN ulokować na 3 miesiące, i
    > znudziło mi się przeglądać strony www ...

    Chyba najkorzystniej założyć dwa (na siebie i na papugę) konta w DojczeBanku
    i na ich kontach oszczędnościowych położyć po 9937 zł i co 30 dni obniżać
    saldo do 9937 zł. 8,1% brutto.

  • 3. Data: 2012-06-13 08:52:35
    Od: pawlin <p...@f...com>

> [...]
    > wychodzi mi jakieś 100 PLN mniej na RORACH niźli na lokatach w tym okresie.

    albo konto oszczednosciowe w milenium 7% do 25tys do 20.8.2012

  • 4. Data: 2012-06-13 10:34:33
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    On 13 Cze, 02:58, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Wyszukałem parę, mocno wypozycjonowane w google ... ale po
    > przejrzeniu wyników i porównaniu ich do www banków
    > "wygrywających" okazuje się, że porównywarki (w tym na stronie
    > bankier.pl) są huja warte.

    huja to warta jest twoja ocena wyszukiwarki bankier.pl
    według mnie jest dobra, aktualizowana na bieżaco, wiele opcji
    wyszukiwania

  • 5. Data: 2012-06-13 11:28:10
    Od: gregor <g...@s...pl>

> [...]
    > wychodzi mi jakieś 100 PLN mniej na RORACH niźli na lokatach w tym okresie.

    spróbuj meritum bank 8,5% dla kwoty max 5000 (może masz żonę, ojca ...
    to założysz 4 konta) + 30 zl premii za jeden przelew do innego banku i
    podpisanie umowy w banku (wczesniej wypelniajac formularz via WWW)
    ew 2 konta w meritum

    i 1 konto w getinonline na 7,5 na 2 miechy

    gregor

  • 6. Data: 2012-06-13 12:05:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jr93n1$d8p$...@i...gazeta.pl

    > Chyba najkorzystniej założyć dwa (na siebie i na papugę)
    > konta w DojczeBanku i na ich kontach oszczędnościowych
    > położyć po 9937 zł i co 30 dni obniżać saldo do 9937 zł.
    > 8,1% brutto.

    DB daje aż tyle? Są jakieś dodatkowe kruczki lub wronki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-06-13 12:18:47
    Od: pawlin <p...@f...com>

    > "TrzyLinie" jr93n1$d8p$...@i...gazeta.pl

    > DB daje aż tyle? Są jakieś dodatkowe kruczki lub wronki?

    nie ma

  • 8. Data: 2012-06-13 12:22:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 12:05:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > DB daje aż tyle? Są jakieś dodatkowe kruczki lub wronki?

    8,1% to promocja bez określenia terminu ważności.

    Bank gwarantuje bezpłatność konta do końca 2013.

    Aby karta była bezpłatna trzeba wykonywać co najmniej jedną operację
    kartą w miesiącu - może być wypłata z bankomatu.

    Jedyna opłata, która może być potrzebna to 5 PLN za zmianę limitu
    dziennego wypłat kartą (jest 5k PLN)

    Przelewy także między własnymi kontami chodzą tylko w godz 8-18(w
    praktyce 6-19) od poniedziałku do piątku.

  • 9. Data: 2012-06-13 13:13:53
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > 8,1% to promocja bez określenia terminu ważności.
    >
    > Aby karta była bezpłatna trzeba wykonywać co najmniej jedną operację
    > kartą w miesiącu - może być wypłata z bankomatu.

    Dla 8,1% karta jest niepotrzebna.

    Dodatkowo niedawno była jeszcze promocja polegająca na tym, że za
    przeleżakowanie 1500zł przez 30 dni na 0% (niezależnie od KO na 8,1%)
    i utrzymanie konta przez 12 miesięcy bez innych warunków mają dać jakiś
    głośnik za ok. 80-100zł realnie.

    Skorzystałem z tego w koncie dla papugi i rybek :) se zrobię stereo :)
    Promocja nazywała się "będzie o tym głośno" i to już chyba kolejna edycja
    - coś im te głośniki nie szły...

  • 10. Data: 2012-06-13 13:25:18
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Wyszukałem parę, mocno wypozycjonowane w google ... ale po
    > przejrzeniu wynikĂłw i porĂłwnaniu ich do www bankĂłw
    > "wygrywających" okazuje się, że porównywarki (w tym na stronie
    > bankier.pl) są huja warte.

    Możesz wskazać jakąś niezgodność porównywarki bankier.pl z rzeczywistością
    bo ja jakoś nie widzę w niej błędów (są nawet ujęte lokaty promocyjne dla
    nowych klientów).

    Pozdrawiam
    mohonk