  • 1. Data: 2012-06-13 13:23:33
    Temat: alternatywa dla bluecash
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    Meritum powiadomił dzisiaj mailowo o wprowadzeniu w najbliższym czasie
    usługi przelewów natychmiastowych - koszt takiego przelewu zlecanego przez
    internet ma wynosić 5 zł.

    Z innych zmian to będzie możliwe zakładanie rachunków za pomocą przelewu,
    tak jak jest np. w BGŻ Optima.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-06-13 20:00:40
    Temat: Re: alternatywa dla bluecash
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-06-13 13:23, mohonk pisze:
    > Meritum powiadomił dzisiaj mailowo o wprowadzeniu w najbliższym czasie
    > usługi przelewów natychmiastowych - koszt takiego przelewu zlecanego przez
    > internet ma wynosić 5 zł.

    Ale to właśnie bluecash jest wdrażany

    Darek

  • 3. Data: 2012-06-13 20:02:35
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Alior Sync startuje z jakimiś darmowymi 10 przelewami natychmiastowymi
    miesięcznie... pewnie też Bluecash ;) A może to nowy produkt KIRu?

  • 4. Data: 2012-06-13 20:15:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.06.2012 20:02, osa pisze:
    > Alior Sync startuje z jakimiś darmowymi 10 przelewami natychmiastowymi
    > miesięcznie... pewnie też Bluecash ;) A może to nowy produkt KIRu?

    Alior to BC (samcik tak twierdzi), ale w Meritum to moze byc express
    elixir - Meritek jako jeden z pierwszych mial to wprowadzic dla
    wszystkich klientow. A z cena musza byc konkurencyjni, bo niby czemu
    ludzie by mieli wiecej placic skoro jest BC... Wiec jest szansa ;)

  • 5. Data: 2012-06-13 20:15:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.06.2012 20:00, Darek pisze:

    > Ale to właśnie bluecash jest wdrażany

    Jakies zrodlo?

  • 6. Data: 2012-06-13 21:56:11
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Jakies zrodlo?

    Tajne :)

    Darek

  • 7. Data: 2012-06-13 22:46:24
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "neoniusz" wrote

    Gów.. nie bluecash.

    >Jakies zrodlo?
    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,c
    Id=1602&r,main,bUrl=n&r,main,newsId=59041

    Ale, ale. To będzie chodzić tylko między bankami, które w nowy system wejdą.
    A pospolitego ruszenia nie widać. Bluecash pewnie przetrwa.

    A w linku:
    "Aktualności 24.04.2012[Kategoria: Informacje prasowe]
    Natychmiastowe przelewy zewnętrzne już wkrótce w Meritum Banku

    Meritum Bank zapowiada udostępnienie usługi płatności natychmiastowych
    wszystkim swoim Klientom korzystającym z systemu bankowości elektronicznej
    z chwilą uruchomienia przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. systemu
    rozliczeń płatności natychmiastowych Express ELIXIR, które zaplanowane jest
    w trybie pilotażowym jeszcze w II kwartale br.

    System rozliczeń płatności natychmiastowych Express ELIXIR umożliwi
    dokonywanie przelewów online za pośrednictwem systemu bankowości
    elektronicznej Meritum Banku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    Dzięki jego wprowadzeniu środki między rachunkami w różnych bankach będą
    przesyłane niemal natychmiast, tj. w ciągu kilku sekund.

    - 22 lutego 2012 roku podpisaliśmy umowę z Krajową Izbą Rozliczeniową i
    zgłosiliśmy gotowość do wprowadzenia tej usługi z chwilą startu systemu.
    Chcemy, by już w czerwcu pierwsi Klienci w ramach pilotażu mogli korzystać
    z natychmiastowych przelewów - mówi Małgorzata Bellwon, Dyrektor
    Departamentu Operacji Rozliczeniowych.

    Możliwość realizacji płatności natychmiastowych otrzymają zarówno klienci
    indywidualni jak i firmy. Przelewy natychmiastowe można będzie realizować
    wyłącznie w walucie PLN.

    - Już obecnie system transakcyjny Meritum Banku zapewnia klientom szeroką
    gamę usług płatniczych i funkcjonalności ułatwiających codzienne zarządzanie
    środkami na koncie. Ponadprzeciętne statystyki transakcyjności naszego
    serwisu internetowego w porównaniu do średnich danych rynkowych są
    potwierdzeniem zarówno atrakcyjności oferty produktowej Banku, jak i
    oferowanych przez Bank funkcjonalności - podkreśla Małgorzata Adamczyk
    Dyrektor ds. bankowości internetowej. - Wprowadzenie przez Bank systemu
    rozliczeń płatności natychmiastowych Express ELIXIR wiąże się ze znaczącym
    przyspieszeniem realizacji transakcji w zakresie rozliczeń krajowych, co
    jest równoznaczne z wyjściem naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów -
    dodaje. "

  • 8. Data: 2012-06-13 22:49:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.06.2012 22:46, mx pisze:
    > Gów.. nie bluecash.

    > http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,c
    Id=1602&r,main,bUrl=n&r,main,newsId=59041

    Wlasnie to mialem wkleic na potwierdzenie mojej tezy, ze to bedzie
    express elixir, ale skoro gosc tak stanowczo napisal, ze bluecash to
    chcialem go zapytac o zrodlo tych rewelacji :)

  • 9. Data: 2012-06-14 09:04:07
    Od: a...@g...pl

    osa wrote:

    > Alior Sync startuje z jakimiś darmowymi 10 przelewami natychmiastowymi
    > miesięcznie... pewnie też Bluecash ;)

    Gdzie widzisz, że "miesięcznie"? Ja widzę, że pierwsze 10... (ale nie
    miesięcznie).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl