  • 71. Data: 2012-06-14 21:29:29
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 20:49, pI pisze:
    > W dowodzie mam 00/XX m. 0 (arabskie/rzymskie). Spacja to dobry pomysł,
    > bo jak pisałem w Aliorze zwykłym też przy zakładaniu był ten problem
    > znaku / i tak samo go "rozwiązałem" ;) Weryfikacja przeszła, przelewem z
    > Aliora właśnie.

    Dziwna sprawa u mnie. Przy podpisywaniu umowy wybralem sobie obrazek
    (anty-phising) z pieskiem i taki przyszedl w mailu pierwszym, a po
    aktywacji konta i przy logowaniu obrazek sam zmienil sie na kaktusa. U
    ciebie bylo dobrze?

  • 72. Data: 2012-06-14 21:50:12
    Od: gtoni <g...@g...com>

    Panowie
    Czy zauwazyliscie:
    Alior sync, konto osobiste, 0 zl za wyplaty we wszystkich bankomatach
    w Polsce
    NIE ma slowa i na swiecie, to gorzej niz w starym Aliorze. Tam z 5 zl
    w Polsce i na calym swiecie !!
    Mnie tez odrzucilo, przelew z Aliora niepoprawne dane. Niech spadaja
    jak bezplatnie TYLKO w Polsce i do tego
    debetowka w zl a nie euro.
    gtoni

  • 73. Data: 2012-06-14 21:56:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 21:50, gtoni pisze:
> [...]
    > w Polsce i na calym swiecie !!
    > Mnie tez odrzucilo, przelew z Aliora niepoprawne dane. Niech spadaja

    Za granica wyplata 10 zl karta do konta osobistego i 5 zl do konta
    walutowego. Troche wtopa, jesli ktos czesto wyplaca poza granicami kraju.

  • 74. Data: 2012-06-14 22:12:09
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-14 20:24, neoniusz pisze:
    > Co za bzdura. Po co bylo sobie wybierac w "ty i sync" szczesliwe
    > numerki, skoro numer klienta i tak jest z tylka wyjety (wiem, wiem, jest
    > alias, ale przez telefon aliasu nie podam). Co mnie to ratuje, ze moglem
    > sobie wybrac koncowke numeru konta?

    To było do przewidzenia ;) Tak samo wybierało się 6 cyfr jak startował
    Alior, ale wtedy chyba było wprost napisane, że to będzie fragment
    numeru rachunku.

  • 75. Data: 2012-06-14 22:25:07
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-14 17:32, neoniusz pisze:

    > Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie
    > jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc
    > bank dzialajacy cala dobe...

    O 20:10 zrobiłem przelew z Aliora, o 22:20 dostałem SMSa i email z
    potwierdzeniem otwarcia konta... szybcy są jak na tę godzinę :)

  • 76. Data: 2012-06-14 22:29:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > O 20:10 zrobiłem przelew z Aliora, o 22:20 dostałem SMSa i email z
    > potwierdzeniem otwarcia konta... szybcy są jak na tę godzinę :)

    szkoda, że mam 0,00 zł na koncie w Aliorze, wysłałem przelew z Multi i
    dojdzie dopiero jutro...

    ciekawe kiedy kartę przyślą ;-)
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 77. Data: 2012-06-14 22:30:17
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-14 21:29, neoniusz pisze:

> [...]
    > (anty-phising) z pieskiem i taki przyszedl w mailu pierwszym, a po
    > aktywacji konta i przy logowaniu obrazek sam zmienil sie na kaktusa. U

    U mnie też obrazek przed pierwszym logowaniem inny niż wybrany przy
    składaniu wniosku... może ten wybrany obrazek miał być tylko do
    potwierdzenia autentyczności wiadomości z numerem rachunku?

  • 78. Data: 2012-06-14 22:32:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 22:30, osa pisze:
    > U mnie też obrazek przed pierwszym logowaniem inny niż wybrany przy
    > składaniu wniosku... może ten wybrany obrazek miał być tylko do
    > potwierdzenia autentyczności wiadomości z numerem rachunku?

    To jak juz wszystkie problemy na dzis rozwiazane to tylko wlaczyc
    http://rozrywka.sync.pl/ i relaksowac sie przy sucharach ;D

  • 79. Data: 2012-06-14 22:40:44
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 14 Jun 2012 21:29:29 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
    napisał(a):

> [...]
    > (anty-phising) z pieskiem i taki przyszedl w mailu pierwszym, a po
    > aktywacji konta i przy logowaniu obrazek sam zmienil sie na kaktusa. U

    Nie. Również mam inny przy logowaniu niż wybrany i ten w mailu.

    --
    pI

  • 80. Data: 2012-06-14 23:21:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Zgodnie z przewidywaniami, cały misterny plan w p*du :)

    Noooo...

    Dodatkowo zapomniałeś nie wyciąć ;-) cytat:
    "operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez
    fizycznego okazania Karty za pośrednictwem Internetu
    (operacje MOTOEC)"
    Ile można kupować miesięcznie przez MOTOcośtam? Chyba że ma się
    dużą firmę/rodzinę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B