eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › to czy jakiś bank poza Polbankiem aktualnie wydaje karty przeliczane po PLN po kursie VISA/MC bez prowizji za przewalutowanie?

  • 1. Data: 2012-06-13 07:04:06
    Temat: to czy jakiś bank poza Polbankiem aktualnie wydaje karty przeliczane po PLN po kursie VISA/MC bez prowizji za przewalutowanie?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    To czy jakiś bank poza Polbankiem - który jest wchłaniany przez Rajfa
    i pewnie w związku z tym karty zostaną zepsute - aktualnie wydaje
    karty z przeliczaniem bezpośrednio z waluty obcej PLN po kursie VISA/
    MC bez dodatkowej prowizji za przewalutowanie?

    Coś mi się obiło o uszy że karta Maestro (tylko ta) Pekao SA też tak
    jest przeliczana, czy to prawda i czy ciągle jeszcze?

    Coś jeszcze? Może jakieś rzadkie karty mało znanych banków?

  • 2. Data: 2012-06-13 11:53:37
    Od: Imię Nazwisko <d...@g...pl>

    On Jun 13, 7:04 am, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:
> [...]
    > jest przeliczana, czy to prawda i czy ciągle jeszcze?
    >
    > Coś jeszcze? Może jakieś rzadkie karty mało znanych banków?

    Wszystkie MC w mBank?
    http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////karty/ko
    szystanie-z-karty-za-granica.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-06-13 12:19:05
    Od: "mwlodarc" <m...@W...gazeta.pl>

    > Wszystkie MC w mBank?
    > http://www.mbank.pl/informacja/#cats=3Dp/1////karty/
    koszystanie-z-karty-za-=
    > granica.html

    Niestety nie, płacenie kartą mBanku wychodzi mi 3-4% drożej niż kartą Polbank Era.

    Poki co licze, ze karty polbanku tak szybko nie popsuja, ale rownoczesnie
    interesuje mnie jakas alternatywa, dlatego sledze grupe i watek.

    Na razie nie widze zadnej konkurencji dla Polbank Era. Najlepsze kursy, 1%
    cashbacku za wszystkie zakupy.

  • 4. Data: 2012-06-13 12:21:06
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 13, 11:53 am, Imię Nazwisko <d...@g...pl> wrote:
    > Wszystkie MC w mBank?http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////ka
    rty/koszystanie-z-karty...

    Waluta rozliczeniowa EUR (ewentualnie GBP/USD) wszędzie jak byk jest
    napisane, właśnie na stronie którą podałeś.

    Tu chodzi o karty dla których walutą rozliczeniową jest PLN.

  • 5. Data: 2012-06-13 19:14:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 22:04:06 -0700 (PDT), Miernik <p...@p...miernik.name>
    wklepał(-a):

> [...]
    >jest przeliczana, czy to prawda i czy ciągle jeszcze?
    >
    >Coś jeszcze? Może jakieś rzadkie karty mało znanych banków?

    W Aliorze transakcje w EUR/USD/GBP są przeliczane bezpośrednio na PLN, tyle że
    po kursie banku.

    --
    Sławomir Szyszło