  • 1. Data: 2012-06-13 13:28:15
    Temat: I co teraz z Alior Sync?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

  • 2. Data: 2012-06-13 13:55:07
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
    > Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

    jutro

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-06-13 14:04:53
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    a jak w ogóle będzie się zakładac to konto

    przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

  • 4. Data: 2012-06-13 14:06:16
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-13 14:04, Józef Gołaś pisze:
    > a jak w ogóle będzie się zakładac to konto
    >
    > przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

    oddziałów nie będzie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2012-06-13 14:11:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Cze, 14:06, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:
    > W dniu 2012-06-13 14:04, Józef Gołaś pisze:> a jak w ogóle będzie się zakładac to
    konto

    > oddziałów nie będzie

    A jak sie , ten, tego...wzor podpisu nie bedzie zgadzal w przyszlosci
    przy dyspozycji rezygnacji z jakiegos produktu to jaka sciezka?

  • 6. Data: 2012-06-13 14:54:44
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 13 Cze, 14:04, "Józef Gołaś" <j...@g...pl> wrote:
    > a jak w ogóle będzie się zakładac to konto
    >
    > przez internet , przez kuriera czy może do oddziału będziemy dreptać?

    Hmm... Jeden z moich wyborów to:
    "W moim obecnym banku irytuje mnie konieczność podpisywania umów w
    oddziale lub przez kuriera".

    Myślę, że będzie online, np. przelew inicjujący z konta w innym banku

  • 7. Data: 2012-06-13 15:08:35
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-13 14:54, eisenberg pisze:

    > Hmm... Jeden z moich wyborów to:
    > "W moim obecnym banku irytuje mnie konieczność podpisywania umów w
    > oddziale lub przez kuriera".
    >
    > Myślę, że będzie online, np. przelew inicjujący z konta w innym banku
    a jak ktoś nie ma rachunku w innym banku?? Rachunek w Aliorsync ma być
    pierwszym

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2012-06-13 15:21:14
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > a jak ktoś nie ma rachunku w innym banku?? Rachunek w Aliorsync ma być
    > pierwszym

    Chyba AliorSync miał służyć do synchronizacji usług finansowych z innych
    banków w tym jednym? No to ci bez kont w innych bankach to nie ich target.
    Swoją drogą jak oni zamierzają synchronizować? Będą się łączyć z systemami
    innych banków? A może przez fejsbuka?

  • 9. Data: 2012-06-13 15:28:00
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-13 15:21, TrzyLinie pisze:

> [...]
    > Swoją drogą jak oni zamierzają synchronizować? Będą się łączyć z systemami

    podczas konferencji coś gadali o kontomierzu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-06-13 15:35:02
    Od: " lity" <l...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

    Z konferencji wynika, że (tyle zdążyłem obejrzeć):

    Bank ma zacząć działać 14-06-2012

    1) Zwrot za zakupy w internecie 5%
    2) Kontakt z BOK poprzez czat i videoczat
    3) Wszystko za darmo
    4) Przelewy wykonywane po zeskanowaniu rachunku lub zdjęcia
    5) Wpłatomaty te same, co Aliorbanku
    6) Umowa bez wizyty w banku (nie wiem na jakiej zasadzie)
    7) Brak kont dla firm
    8) Konto oszczędnościowe elastyczne z autouzupełnieniem (nie znam szczegółów)
    9) Kontomierz

    http://www.youtube.com/watch?v=fnMuUUnRg1w&feature=r
    elmfu

    Tam jest kilka nowych filmików.