  • 111. Data: 2012-06-19 21:59:39
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:bgl4kpdd5u1i.dlg@atpa.org...

    > W dowodzie mam 00/XX m. 0 (arabskie/rzymskie). Spacja to dobry pomysł,
    > bo jak pisałem w Aliorze zwykłym też przy zakładaniu był ten problem
    > znaku / i tak samo go "rozwiązałem" ;) Weryfikacja przeszła, przelewem z
    > Aliora właśnie.

    Dzięki za tę informację. Numer budynku 1/7, wpisałem 1-7 i zadziałało. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 112. Data: 2012-06-19 22:14:38
    Od: " " <b...@g...pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):
    ..
    > Te=BF mam ju=BF aktywne konto w AS. Zd=B1=BFy=B3em za=B3o=BFy=E6 k-to oszcz=
    > =EAdno=B6ciowe
    > w PLN i przela=E6 na niego saldo z osobistego

    O:) A mi konsultant ściemniał iż 4 dni to nie 3 robocze, mam czekać... Bo
    numer CIF zachowuje się jak po aktywacji.. której nie było...
    Wspaniałomyślnie ma się po 3 pełnych dobach roboczych problem rozwiązać...
    ta.. ściema. Czytając na sieci, ludzie nieźle tam zgłoszenia/reklamacje piszą.

  • 113. Data: 2012-06-20 23:48:45
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
    > Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

    Czyli teraz, właśnie przyszedł mail :)