  • 101. Data: 2012-06-15 12:37:33
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-13 13:28, Józef Gołaś pisze:
    > Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

    Przelew puszczony wczoraj z mBank 1 grosz dziś przyszedł zwrot na koncie
    oczywiscie 50 PLN, przelałem z powrotem 50 PLN szybkim przelewem w ciagu
    1 minuty 50 PLN było na koncie mBanku :)

    szkoda tylko, ze wplatomaty płatne bym zrezygnowal z mBanku

    gregor

  • 102. Data: 2012-06-15 12:48:16
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Cze, 12:37, gregor <g...@s...pl> wrote:

> [...]
    > 1 minuty 50 PLN było na koncie mBanku :)
    >
    > szkoda tylko, ze wplatomaty płatne bym zrezygnowal z mBanku

    A ten szybki przelew to z jakimi danymi nadawcy przyszedł?
    Jak to oni realizują - via Bluecash, czy też nowym Elixirem?

    > gregor

    pzdrwm
    luc

  • 103. Data: 2012-06-15 12:53:12
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-15 12:48, luc pisze:

    > A ten szybki przelew to z jakimi danymi nadawcy przyszedł?
    > Jak to oni realizują - via Bluecash, czy też nowym Elixirem?

    Bluecash poszlo w ciagu max 1 min

    gregor

  • 104. Data: 2012-06-15 12:59:44
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 6/15/2012 12:53 PM, gregor pisze:

    > Bluecash poszlo w ciagu max 1 min
    >
    > gregor

    Znalazl ktos ustawienia Autouzupelniania?
    Szukam i szukam i nima.

    gral

  • 105. Data: 2012-06-15 13:00:35
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 12:40:40 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]

    Znaczy, ze jak ktos kupi w necie dla calej rodziny bilety lotnicze do Australii to
    tez dostanie zwrot 5%? :>

  • 106. Data: 2012-06-15 14:28:32
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Cze, 13:00, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Znaczy, ze jak ktos kupi w necie dla calej rodziny bilety lotnicze do Australii to
    tez dostanie zwrot 5%? :>

    Jak MCC nie będzie w grupie wykluczonej, to czemu nie? Tylko nie płać
    więcej, niż 25k PLN...

    pzdrwm
    luc

  • 107. Data: 2012-06-15 14:54:23
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > Czy sprawdzał już ktoś czy w Allegro można już wybrać "Płacę z Sync"?

    Odpowiem sobie sam.
    Można wybrać w PayU opcję "Płacę z Sync", ale na kolejnej stronie piszą, że
    "chwilowo" nie działa.
    Czyli można wnioskować, że jeszcze nie uruchomili ;-)

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 108. Data: 2012-06-15 19:35:58
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Cze, 13:28, "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Jest napisane e dalsze informacje wkr tce - czyli kiedy?

    Jestem pod wrażeniem ;)
    Wniosek o konto wypełniony ok 19:30, minutę później wysłany przelew
    aktywujcy (z Aliora) i kolejna minuta pozniej SMS i email z
    informacja, ze konto juz aktywne. Przelew zwrotny z CIF tez już mam.
    Ogólem trwało wszystko ok 3 minut.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 109. Data: 2012-06-15 19:46:50
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 19:35, Rafal M pisze:
> [...]
    > aktywujcy (z Aliora) i kolejna minuta pozniej SMS i email z
    > informacja, ze konto juz aktywne. Przelew zwrotny z CIF tez już mam.

    A udało Ci się zalogować do konta? Bo u mnie podobnie, tylko że za chiny
    nie mogę się zalogować (wątek wyżej opisuję kłopoty).
    pwz

  • 110. Data: 2012-06-15 19:53:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Cze, 19:46, pwz <p...@o...pl> wrote:

    > A udało Ci się zalogować do konta? Bo u mnie podobnie, tylko że za chiny
    > nie mogę się zalogować (wątek wyżej opisuję kłopoty).

    Bez problemu, wszystko cacy dziala.

    BTW nikt chyba nie pisal, ze przelewy europejskie sa bezplatne :D

    Pozdrawiam
    Rafal