  • 21. Data: 2014-11-11 16:55:40
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "m7marek" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87sihpepr5.fsf@alfa.kjonca...
    > nie wiem o kim piszesz "mu", ale ja mam konta GO, ale też nieużywane

    Nie, nie, nie.
    Nie mam konta GO. Jaki login mam wpisać? Ten z OF nie działa.
    KJ
    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 22. Data: 2014-11-11 18:06:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.11.2014 o 14:42, www2 pisze:
    > Kto trzyma w getinie wiecej niz 500zl na promocje Tanie Zakupy? :-)

    Tam jest chyba zwrot 10% i maksymalnie miesięcznie 40 zł, więc chyba 400 zł.

    Xenocide

  • 23. Data: 2014-11-11 18:10:55
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    > Nie, nie, nie.
    > Nie mam konta GO. Jaki login mam wpisać? Ten z OF nie działa.

    próbowałeś na
    https://secure.openonline.pl/#index/index
    czy na
    https://secure.getinbank.pl/#index/index
    ?
    bo chyba w twoim przypadku to pierwsze.

  • 24. Data: 2014-11-11 18:15:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "m7marek" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    I na jednym i na drugim. Efekt: "konto zablokowane" :/
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 25. Data: 2014-11-11 18:27:09
    Od: www2 <t...@g...com>

    I w sklepie liczysz co do grosza zakupy? :)

    Ja robie zakupy 400-500zl i jest happy :)

  • 26. Data: 2014-11-11 18:29:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.11.2014 o 18:27, www2 pisze:
    > I w sklepie liczysz co do grosza zakupy? :)
    >
    > Ja robie zakupy 400-500zl i jest happy :)

    Nie mam tego konta, stwierdzam tylko fakty a np. zatankować 2 x 200 zł
    to chyba nie jest jakiś duży problem ;)

    Xenocide

  • 27. Data: 2014-11-11 19:27:29
    Od: www2 <t...@g...com>

    Pewnie nie, ale miej rowne 400zl i zatankuj co do grosza.... ;)

    Ja tam musze miec margines przy zakupach, zeby autoryzacja przeszla :)
    A Tanie Zakupy polecam.

  • 28. Data: 2014-11-11 19:45:25
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-11-11 o 19:27, www2 pisze:
    > Pewnie nie, ale miej rowne 400zl i zatankuj co do grosza.... ;)

    Kupujesz kartę BP...

    --
    radar

  • 29. Data: 2014-11-11 20:29:40
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
    > Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się
    > wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
    > Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
    > Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
    > przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł, choć w
    > oczekujących potwierdznia nie ma.
    > I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
    > W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
> [...]

    naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach

  • 30. Data: 2014-11-11 20:34:26
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    janek z pola wrote:

    > Tymczasem przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej wyskakuje opis:
    >

    > W kolejnych krokach: zapoznasz się z regulaminem i umowami, dokonasz
    > wyboru sposobu dostarczania wyciągów oraz wybierzesz zgody marketingowe.
    > Powyższe kroki zaakceptujesz jednorazowym kodem autoryzacyjnym SMS.

    Jakby kogoś to interesowało, to nie trzeba klikać tej akceptacji. Ona
    wyskakuje tylko na niektórych ekranach - np. na ekranie głównym i na ekranie
    "konta" - ale np. na takim ekranie historii transakcji już nie.

    Wyobraźcie sobie, że szwankuje mi przeglądarka internetowa i jak mi raz nie
    pobrała zawartości z "ogłoszenia", to mogłem kliknąć w "rachunki". Potem po
    iluś próbach nie pobrała mi dobrze tego "rachunki" i był aktywny przycisk
    "historia". Trzeba jedynie kliknąć szybko w te opcje zanim się jednak te
    "ogłoszenia" pobiorą do końca.

    W sumie ponieważ potrzebowałem tylko historii do sprawdzenia, to na razie
    nie będę podpisywał tej nowej umowy bankowości elektronicznej.

    --
    Wysłane z pola.