  • 11. Data: 2014-11-11 11:12:17
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-11 10:40, www2 pisze:
    > Juz ruszylo. nice. ladny...

    Czujcie się wyróżnieni... ja nadal pod tym adresem mam "Trwają prace
    Konserwacyjne"

  • 12. Data: 2014-11-11 11:13:53
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-11 11:12, osa pisze:

    > Czujcie się wyróżnieni... ja nadal pod tym adresem mam "Trwają prace
    > Konserwacyjne"

    ruszyło po wywaleniu ciasteczek...

  • 13. Data: 2014-11-11 11:33:02
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-11 10:55, janek z pola pisze:

    > Problem w tym, że aż do momemntu ekranu podsumowania, gdzie pojawia się info
    > że mam podać kod przesłany SMS, nie ma dialogu na zgody marketingowe. W
    > umowie którą akceptuję o typowych zgodach marketingowych ani słowa (umowa
    > stanowi tylko że można mi słać SMSy autoryzacyjne i dotyczące umów
    > produktów, czyli pewnie pod tym drugim hasłem kryje się agresywny marketing
    > SMS).
    >
    > W każdym razie miała być aktualizacja zgód marketingowych i nie ma jej.

    Zgody marketingowe są dostępne w samej bankowości internetowej i ja mam
    je ustawione na NIE, czyli tak jak było przed migracją.

    Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
    wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
    Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...

  • 14. Data: 2014-11-11 14:11:59
    Od: www2 <t...@g...com>

    Ciekawostka:
    ja ktory mam w getin up, oo i gol - loguje sie na getin up - jest nowe wszystko

    znajomy, ktory ma tylko gol - loguje sie na gol i ma stary interfejs :-)
    i info, na stronie ze on od 17.11 bedzie mial nowe...

    czyli w przyszly weekend migracje beda mialy osoby, ktore teraz nie byly przenoszone

  • 15. Data: 2014-11-11 14:23:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    www2 napisał(a) :
> [...]
    > i info, na stronie ze on od 17.11 bedzie mial nowe...
    >
    > czyli w przyszly weekend migracje beda mialy osoby, ktore teraz nie byly

    Oj, trzeba natychmiast wyprowadzić z banku pieniądze na jakiś czas :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 16. Data: 2014-11-11 14:42:12
    Od: www2 <t...@g...com>

    Kto trzyma w getinie wiecej niz 500zl na promocje Tanie Zakupy? :-)

    No kto? Na pewno nie czytelnicy tej grupy ;)

    PS. ING podobno polozyl autoryzacje kart i blokuje kase, ale nie realizuje
    transakcji :) 0 platnosci, 0 wyplat.

    To ja juz wole Getin z przerwa w dostepie do www ca. 100godzin, ale karty
    dzialaly ;-))))

  • 17. Data: 2014-11-11 15:57:19
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
    Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się
    wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
    Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
    Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
    przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł, choć w
    oczekujących potwierdznia nie ma.
    I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
    W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
    Totalna porażka.

  • 18. Data: 2014-11-11 16:11:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "m7marek" <m...@i...pl> writes:

    Czy ktoś wie (i mu się udało) jak się zalogować, jeśli było się tylko
    klientem OpenFinance?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 19. Data: 2014-11-11 16:18:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czujcie się wyróżnieni... ja nadal pod tym adresem mam "Trwają prace
    > Konserwacyjne"

    jedyna opcja, z której mogę skorzystać to "wyloguj"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2014-11-11 16:31:01
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie (i mu się udało) jak się zalogować, jeśli było się tylko
    > klientem OpenFinance?
    > KJ
    nie wiem o kim piszesz "mu", ale ja mam konta GO, ale też nieużywane OF i
    okazało się teraz przy tej konsolidacji, że zapomniane konto techniczne TOP
    z czasów gdy nie istniał GO ani OF. Łącznie mam 10 kont w nowym interfejsie.