  • 31. Data: 2014-11-12 07:59:37
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-11-11 20:29, m7marek pisze:

    > Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach

    a u mnie blokada jeszcze wisi, konto na minusie ciągle jest, przelew
    robiłem wczoraj przez apkę na telefonie.

    Za to totalnie zrobili syf w zdefiniowanych odbiorcach. Wykasowali
    skrócony opis odbiorcy. Mam zdefiniowane tutaj swoje rachunki w innych
    bankach i teraz nie wiem, który jest który. Wszędzie widzę tylko "imię i
    nazwisko". Szukaj teraz odpowiedniego rachunku

    Marcin "lolekanabolek"

  • 32. Data: 2014-11-12 08:25:54
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-11-11 o 00:56, janek z pola pisze:

    > Ja sie kulturalnie pytam, co pierdalnelo w Getin Bank, ze 18 godzin po
    > pierwotnie planowanej dacie udostepnienia bankowosci elektronicznej, nadal
    > nie ma mozliwosci nawet zalogowania sie do tejze. Jednoczesnie Getin Bank
    > ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.

    Mnie się najpierw zablokowała aplikacja mobilna, teraz też dostęp
    internetowy padł, próba połączenia na partyline niemożliwa (rozłącza po
    25min oczekiwania). Gdyby to było moje podstawowe konto... piii...

    --
    radar

  • 33. Data: 2014-11-12 08:49:01
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-11-12 o 08:25, radar pisze:
    > Mnie się najpierw zablokowała aplikacja mobilna, teraz też dostęp
    > internetowy padł, próba połączenia na partyline niemożliwa (rozłącza po
    > 25min oczekiwania). Gdyby to było moje podstawowe konto... piii...

    Dodzwoniłem się w końcu po pół godzinie aby się dowiedzieć, że nie
    odblokują mi konta bo mają awarię :)

    --
    radar

  • 34. Data: 2014-11-12 11:52:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości
> [...]
    >Bank
    >ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.

    Jak to w informatyce - zdarza sie.

    Cos, co wydawalo sie prosta operacja nagle sie komplikuje i co gorsza
    nikt nie wie dlaczego ..

    J.

  • 35. Data: 2014-11-12 12:22:16
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    A kojarzy ktos, gdzie w nowym systemie znajde blokady dla kart (KK najlepiej?)

  • 36. Data: 2014-11-12 18:12:03
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-11 11:33, osa pisze:
    > Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
    > wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
    > Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...

    Odpowiedź jest przerażająca:

    informuję, że realizacja dyspozycji zamknięcia konta jest realizowana w
    przeciągu 30 dni, lecz Pana dyspozycja nie widnieje w chwili obecnej na
    liście realizowanych wypowiedzeń. Proszę o wskazanie, kiedy przesyłał
    Pan formularz wypowiedzenia, gdyż dokumenty nie dotarły jeszcze do
    stosownej jednostki Banku

    Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.

  • 37. Data: 2014-11-12 19:27:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.11.2014 o 18:12, osa pisze:

    > Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.

    Nowy system nowe możliwości :)

    Xenocide

  • 38. Data: 2014-11-12 19:29:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.11.2014 o 12:22, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
    > A kojarzy ktos, gdzie w nowym systemie znajde blokady dla kart (KK najlepiej?)

    Na logikę to szukałbym gdzieś w kartach ;)

    Xenocide

  • 39. Data: 2014-11-13 10:48:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-12 o 18:12, osa pisze:

> [...]
    > stosownej jednostki Banku
    >
    > Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.

    Też to swego czasu przechodziłem.
    Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
    U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.

    A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
    ścigać za 60PLN debetu na koncie.

    --
    Pete

  • 40. Data: 2014-11-13 13:24:18
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Mam konto w getinonline i do tej pory przymykałem oko na drobne
    niedogodności, ale ten weekend przeważył szalę.
    Płacę czynsz do 10-tego więc spokojnie chciałem zapłacić w poniedziałek
    (dzień roboczy), bo system miał działać od 7-mej rano.. Termin ten
    przesuwali kilka razy więc dopiero we wtorek 11-go listopada zleciłem
    przelew i potwierdziłem SMS-em. Jakież było moje zdziwienie gdy dziś
    (13-tego) logując się zauważyłem że przelew ma ciągle status niewykonany..
    Dużo ludzi dzwoni w sprawie problemów z logowaniem więc trochę posiedziałem
    na telefonie by w końcu dowiedzieć się, że problem jest globalny i nie
    wiadomo czy przelew w ogóle wyjdzie i kiedy wyjdzie.. Nie polecił mi
    wysyłania nowego przelewu bo on też na razie nie ma szans wyjść, a gdy
    naprawią problem to wyjdą oba, albo żaden.