  • 41. Data: 2014-11-13 18:23:00
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-13 10:48, Pete pisze:

    > Też to swego czasu przechodziłem.
    > Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
    > U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.
    >
    > A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
    > ścigać za 60PLN debetu na koncie.

    U mnie na rachunku 0 bo był zamknięty aż do migracji. Mam podpisane
    przez pracownika w "oddziale" pismo więc pewnie to po prostu
    (standardowy) burdel w GNB. To był rachunek zmigrowany ze starego
    Allianza więc pewnie dlatego nie widzą wypowiedzenia w systemie. Ale to
    GNB a tam mam przeboje permanentne więc jakoś szczególnie ta sytuacja
    mnie nie dziwi.

  • 42. Data: 2014-11-13 22:45:45
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    janek z pola wrote:

    > Ja się niestety nie przekonam czy ładny, ponieważ okazało się że należy
    > podpisać zupełnie nową umowę na bankowość elektroniczną. Jakby idioci z
    > Getin Bank wspomnieli o tym wcześniej, to bym to wczoraj załatwił w
    > oddziale.

    Byłem dzisiaj w oddziale. Ogólnie burdel to chyba za małe słowo na opis tego
    jak Getin Noble Bank SA podchodzi do nowej bankowosci elektronicznej dla
    posiadaczy rachunkow w Getin Bank (tj. rachunkow otwieranych w prawdziwych
    oddzialach).

    Ogólnie w systemach oddziałowych nie widać w ogóle informacji o tym, że dany
    klient ma do podpisania nową umowę Bankowości Elektronicznej. Tzn. pracownik
    w oddziale nie może stwierdzić czy klient ma taką umowę podpisaną czy nie
    ma. Mało tego - pracownicy w oddziałach nic nie wiedzą o nowych umowach na
    dostęp do Bankowości Elektronicznej.

    Konsekwencją tej niewiedzy jest brak możliwości podpisania umowy na
    bankowość elektroniczną w oddziale. Nie wiem jak oni to sobie wyobrażają
    jakbym był nowym klientem. Czyżby wzięli wtedy ode mnie numer telefonu oraz
    e-mail w oddziale i dali login i pierwsze hasło do BE i umowę do BE też bym
    podpisywał elektronicznie samodzielnie przez internet? Coś mi się wydaje że
    jednak nie. Ale oddział się upiera że właśnie tak by było.

    Wychodzi zatem na to, że skoro nie można tej umowy podpisać w oddziale, a ja
    nie chcę podpisywać umowy elektronicznie (bo w kontaktach z Getin Noble Bank
    SA nie chcę mieć żadnych dokumentów podpisywanych elektronicznie) to chyba
    będę się musiał pożegnać z tym bankiem.

    Na razie zgłosiłem reklamację na niemożność podpisania umowy w odziale.

    Czy ktoś może zna kogoś kto otwierał konto w Getin Bank po 11 listopada 2014
    i jak takiemu klientowi został otwarty dostęp do bankowości elektronicznej?

    --
    Wysłane z pola.