  • 1. Data: 2014-11-09 12:30:37
    Temat: Czy 10 listopada dziala KIR (elixir)?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Czy jutro, 10 listopada dziala KIR (elixir)?

  • 2. Data: 2014-11-09 12:44:30
    Temat: Re: Czy 10 listopada dziala KIR (elixir)?
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "jakson" <j...@e...org> napisał w wiadomości
    > Czy jutro, 10 listopada dziala KIR (elixir)?

    Oczywiście

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-11-09 12:50:57
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "jakson" <j...@e...org> napisał w wiadomości
    > Czy jutro, 10 listopada dziala KIR (elixir)?

    Oczywiście działa, to normalny dzień w tygodniu.

    ---

  • 4. Data: 2014-11-09 13:39:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 12:50, Zenek pisze:
    > Użytkownik "jakson" <j...@e...org> napisał w wiadomości
    >>

    > Oczywiście działa, to normalny dzień w tygodniu.

    Co w tym oczywistego? Wiele razy elixir działał "na pół gwizdka" w
    normalny powszedni dzień, tyle że popularny urlopowo, tak jakby mimo
    wszystko potrzebował jakiejś ręcznej korbki do działania.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-11-09 14:44:54
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

> [...]
    > normalny powszedni dzień, tyle że popularny urlopowo, tak jakby mimo
    > wszystko potrzebował jakiejś ręcznej korbki do działania.

    Zadane pytanie brzmiało: Czy jutro, 10 listopada dziala KIR (elixir)?

    Twoja ocena działania elixir to już inn sprawa.

    Zenek

    ---

  • 6. Data: 2014-11-09 15:52:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 14:44, Zenek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zadane pytanie brzmiało: Czy jutro, 10 listopada dziala KIR (elixir)?
    >
    > Twoja ocena działania elixir to już inn sprawa.

    Nie oceniałem działania elixiru, tylko Twoją odpowiedź, która cechuje
    się dyletanctwem. Nie jest bowiem prawdą, że "jest oczywistym" że jutro
    elixir pracuje normalnie, ponieważ istniały przypadki, kiedy elixir nie
    działał normalnie w "normalny dzień tygodnia", na przykład w wigilię lub
    sylwestra.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-11-09 17:38:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-11-09, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Co w tym oczywistego? Wiele razy elixir działał "na pół gwizdka" w
    > normalny powszedni dzień, tyle że popularny urlopowo, tak jakby mimo
    > wszystko potrzebował jakiejś ręcznej korbki do działania.

    No ja czasem mam wrażenie, że wymaga ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2014-11-10 11:47:18
    Od: m...@g...com

    moim zdaniem pytanie jak najbardziej zasadne tym bardziej że na wszystkich placówkach
    Credit Agricole zauwazyłem dziś np.

    "Informujemy że w dniu 10 listopada placówki będą nieczynne"

    a jak jest w innych bankach - pracują normalnie jak w "dzień roboczy"