  • 1. Data: 2014-11-08 12:35:51
    Temat: Lion's Bank - lokata bez wychodzenia z domu
    Od: osa <w...@p...fm>

    Lion's wreszcie umożliwił zakładanie lokat bez prania mózgu w oddziale ;)

    Od 100k, 4%, 1 lub 3 m-ce. Tylko dla nowych u lewka.

    https://www.lionsbank.pl/produkty/lokata_welcome

  • 2. Data: 2014-11-08 14:26:02
    Temat: Re: Lion's Bank - lokata bez wychodzenia z domu
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2014 12:35:51 +0100, osa napisał(a):

    > Lion's wreszcie umożliwił zakładanie lokat bez prania mózgu w oddziale ;)
    >
    > Od 100k, 4%, 1 lub 3 m-ce. Tylko dla nowych u lewka.
    >
    > https://www.lionsbank.pl/produkty/lokata_welcome

    Drobnym druczkiem (uwaga, to jest JEDNO ZDANIE).

    Z Lokaty może skorzystać nowy Klient Bankowości Internetowej, tj. osoba,
    która w dniu rozpoczęcia obowiązywania Regulaminu terminowej lokaty
    oszczędnościowej Lokata WELCOME jest Posiadaczem Rachunku (Klientem
    Banku) i w czasie obowiązywania niniejszej oferty zawarcia Umowy o
    Rachunek Terminowej Lokaty Oszczędnościowej *wyraziła w Oddziale Banku*
    *pisemną zgodę* na wcześniejsze (tj. przed terminem dwóch miesięcy od
    poinformowania o zmianie przez Bank) obowiązywanie ją Regulaminu
    prowadzenia rachunków bankowych obowiązującego od dnia 5 listopada 2014
    r. i jest stroną zawartej z Bankiem Umowy o Bankowość Elektroniczną bądź
    najpóźniej w momencie podpisania tego oświadczenia zawrze z Bankiem
    Umowę o Bankowość Elektroniczną; lub w dniu rozpoczęcia obowiązywania
    Regulaminu terminowej lokaty oszczędnościowej Lokata WELCOME nie była
    Posiadaczem Rachunku (Klientem Banku) i w czasie obowiązywania
    niniejszej oferty zawarcia Umowy o Rachunek Terminowej Lokaty
    Oszczędnościowej zawarła z Bankiem Umowę o Bankowość Elektroniczną.

    Czy ktoś jest w stanie przetłumaczyć to na język polski? :)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-11-08 14:56:11
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-08 14:26, Imka pisze:

> [...]
    > Oszczędnościowej zawarła z Bankiem Umowę o Bankowość Elektroniczną.
    >
    > Czy ktoś jest w stanie przetłumaczyć to na język polski? :)

    Ja to rozumiem tak: jak obecny klient lewka nie ma bankowości
    elektronicznej (a chyba mało który ma bo to nowość) to może założyć
    lokatę jak podpisze umowę o bankowość elektroniczną. Nowy klient z def.
    nie ma umowy o bankowość elektroniczną więc tym bardziej może założyć
    lokatę ;)

  • 4. Data: 2014-11-08 15:05:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 8 Nov 2014 14:26:02 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

    >Drobnym druczkiem (uwaga, to jest JEDNO ZDANIE).
    [...]
    >Czy ktoś jest w stanie przetłumaczyć to na język polski? :)

    Tak. Podziel sobie to zdanie na 3 części zawarte między "lub". Jeśli
    nie miałaś nic wspólnego z lionsbank to przeczytaj tylko trzecią
    część:

    "lub w dniu rozpoczęcia obowiązywania Regulaminu terminowej lokaty
    oszczędnościowej Lokata WELCOME nie była Posiadaczem Rachunku
    (Klientem Banku) i w czasie obowiązywania niniejszej oferty zawarcia
    Umowy o Rachunek Terminowej Lokaty Oszczędnościowej zawarła z Bankiem
    Umowę o Bankowość Elektroniczną."

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2014-11-11 10:50:46
    Od: dziubeks <d...@n...eu>

    zakładał ktos lokate na 4% ??? sa jakies kroczki ?

  • 6. Data: 2014-11-11 11:10:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-11 10:50, dziubeks pisze:
    > zakładał ktos lokate na 4% ??? sa jakies kroczki ?

    Osoba której wyklikałem lokatę dostała dane do logowania i na razie
    lokata wisi jako nieopłacona bo przelew pójdzie w przyszłym tygodniu. Na
    razie kruczków nie stwierdzono...

  • 7. Data: 2014-11-11 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dziubeks d...@n...eu ...

    > zakładał ktos lokate na 4% ??? sa jakies kroczki ?

    Na pewno jest kilka kroczków.
    Trzeba złózyć wniosek, przesłac kasę etc.

    MSPANC!

  • 8. Data: 2014-12-10 10:03:06

    Nie rozumiem :-((

    -----