  • Data: 2020-02-24 11:03:36
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za darmo nie znaczy, że rozdają każdemu.
    > Ale nic to nie kosztuje, więc nie zmyślaj.
    > A jak nie chcesz nic robić, to "bez łaski, bobaski".
    > Jak nie używasz kart, to promocja pewnie nie dla Ciebie.
    > Ale jak używasz, to cały wysiłek polega na włożeniu drugiej karty do portfela.

    No nie, nie zgadzam się na takie uproszczenia.
    Dla mnie akurat nie jest problemem zrobić obrót kartą,
    ale za darmo czy bez żadnych wymagań, to znaczy dokładnie tyle,
    że nic nie trzeba robić.
    Faktem jest, że w zasadzie prawie wszystkie
    drobiazgi bankowe są darmowe albo prawie darmowe na tej zasadzie,
    że trzeba coś tam przelać, zapłacić za telefon czy mieszkanie, zrobić
    przelew wynagrodzenia, albo obrót kartą ileś tam złotych, ale to nie
    oznacza, że za darmo
    czyli bez żadnych wymagań.

    PS
    Akurat citek miał wymaganie dotyczące identyfikacji mnie jako klienta
    tylko przez skan dowodu słany mailem i nie byłem w stanie go spełnić.