  • Data: 2020-02-24 13:30:56
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 12:41:33 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Pytanie usera o darmowość karty zawierała wszystkie wydatki i wymagania -
    > i jak też tak rozumiem to pytanie -odpowiedź była, że jest darmowa bez
    > żadnych wymagań. Sam obok piszesz, że trzeba wydać ileś tam. Różnimy się
    > definiowaniem "nic nierobienia" czy też "oczywistej oczywistości".
    > "Darmowe, ale pod warunkiem" - to ja chyba jednak trąba jestem i tyle.

    Jest darmowa bez żadnych wymagań.
    Naprawdę, "popowiększali się i w d4 się poprzewracało".
    Sporo samozaparcia potrzeba, aby nie rozróżnić:
    a) usług, które są darmowe po pewnymi warunkami - np. że trzeba coś zapłacić kartą -
    a jak się warunków nie spełni, to się płaci
    b) usług, które są darmowe bez żadnych warunków - karta może leżeć w szufladzie, a i
    tak nic za jej posiadanie nie zapłacisz - a DODATKOWO, jeśli spełnisz warunki
    promocji, to bank Ci zapłaci - albo kasą albo prezentem.
    Więc przeczytaj to w końcu i przestań robić sam z siebie trąbę ;P