  • Data: 2020-02-24 20:12:39
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-24 o 16:19, cef pisze:

    > Nie rozumiem po co w takim razie trzeba zrobić obrót 2000zł tą kartą?

    Gdzieś mi przed chwileczką znikł Twój post, w którym to wyjaśniasz.
    Staraj się na przyszłość pisać konkretnie co jest wymagane, bo jak widać
    nie tylko dla mnie jest to istotne. Akurat wyrobienie jakiegoś limitu kartą
    nie stanowi dla mnie problemu, podobnie z jakimś "robieniem" wpływów,
    ale jest dla mnie wyraźna różnica, kiedy nic nie trzeba robić a tym, że
    coś nie kosztuje,
    ale trzeba wyrobic obrót kartą albo zrobić kilka przelewów nawet jeśli
    dodatkowo za to nie płacę. Bo nie tylko dla mnie nie jest to synonimem,
    że coś jest za darmo.
    PS
    Mam raptem cztery karty i tylko jedna z nich jest zupełnie za darmo,
    za pozostałe 2 nie płacę, bo wystarczy trochę zakupów - nie muszę się jakoś
    wysilać, żeby to osiągnąć a za czwartą kartę płacę i nie ma możliwości
    zwolnienia z opłat.