  • Data: 2020-02-24 21:55:50
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jakaś taka fajna ta czwarta karta, że warto płacić?
    > Ja mam obecnie 15 kart, żona 11 i nie płacimy za nic - przeciwnie, banki nam płacą
    moneyback i/lub wiśnie. A pozostałe leżą w szufladzie - nawet platyna z santiego,
    która daje wejścia priority pass oraz ubezpieczenie (lekarz, hydraulik, podróżne).

    Miałem kiedyś ze 20 kart, ale już z tego wyrosłem :-) - polikwidowałem
    zachowując absolutne minimum, które mi wystarcza:
    jedna kredytówka, dwie debetówki i walutowa.
    A jakieś wiśnie, to interesują mnie jedynie jak rozdają coś jest mi
    akurat potrzebne
    (tak jak ten telefon w citku) i nie wymaga zbyt wielkiego - ale jednak
    zachodu.

    PS
    Ta płatna karta to eurowy MC - jeszcze ma logo Raifiego.
    Nie chce mi się zakładać aliorowego konta, bo nie lubię tego banku
    a N26 ostatnio opisałeś i wydaje mi się zbyt upierdliwe, więc zostałem przy
    tym obecnie francuskim w sensie obsługi produkcie.