  • 11. Data: 2002-12-06 09:12:27
    Temat: Re: Fortis - kiedy wysylaja VE ?
    Od: Emcek <e...@p...onet.pl>

    yoyek wrote:

    > "Emcek" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    n.html

    > Z dyskietki, ktora dostalem z banku:
    > Przed rozpoczęciem korzystania z systemu Pl@net należy aktywować nowy
    > certyfikat. W tym celu prosimy skorzystać z bezpłatnego numeru Infolinii
    > Fortis Banku Polska 0800 33 44 55 lub numeru (0-22) 549 58 00. Po
    > połączeniu z Infolinią proszę podać swoje imię i nazwisko, numer rachunku
    > oraz poinformować pracownika Banku o chęci aktywowania nowego certyfikatu
    > osobistego.
    >
    > I teraz jeszcze zaptam, ile mozna czekac na numer konta?
    > Bo juz na samym poczatku bank zaczyna mnie wkurzac olewaniem klienta.

    Muszę przyznać, że nie miałem takich prześć (konto założyłem kilka dni
    temu). O przyznaniu mi konta dowiedziałem się z emaila.
    I żadnego certyfikatu nie musiałem aktywować.

    Było tak:
    1. Wygenerowałem certyfikat prywatny (potrzebyny klucz prywatny)
    2. Wczytałem certyfikat Fortis Bank do ie
    3. Wczytałem prywatny certyfikat do ie
    4. i... działa
    to wszystko co musiałem zrobić

    --
    Emcek

  • 12. Data: 2002-12-06 11:49:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Emcek" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest tylko jedno rozwiązanie - musisz zmienić nazwisko na dłuższe "Kos"
    > zdecydowanie nie odpowiada standardom bezpieczeństwa :-)))

    TurdusMerula by wystarczylo ?
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2002-12-06 12:01:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jest tylko jedno rozwiązanie - musisz zmienić nazwisko na dłuższe
    "Kos"
    > zdecydowanie nie odpowiada standardom bezpieczeństwa :-)))

    Medrkujecie. A probowales 'akos' wpisac?

  • 14. Data: 2002-12-06 17:03:26
    Od: "yoyek" <y...@y...com>

> [...]
    >
    > Było tak:
    > 1. Wygenerowałem certyfikat prywatny (potrzebyny klucz prywatny)
    > 2. Wczytałem certyfikat Fortis Bank do ie

    Wszystko spoko, tylko czemu nie dostalem ani maila ani telefonu o numerze
    przyznanego mi konta?
    Ehh....

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 15. Data: 2002-12-08 15:27:03
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "yoyek" <y...@y...com> napisał w wiadomości
    > A moge zapytac ile czasu czekales od odebrania dyskietki do otrzymania id?
    > Bo ja dyskietke odebralem w zeszlym tygodniu, a jakos jeszcze nikt nie
    > pokwapil sie zeby do mnie zadzwonic i podac id.

    Dyskietke odebralem w poniedzialek, Pan w Niebieskiej Koszuli powiedzial, ze
    Pani oddzwoni w srode, w srode instalowalem certyfikat i zadzwonilem do
    0801FORTIS zeby dowiedziec sie kilku szczegolow, Pan ze Sluchawki
    powiedzial, zeby jeszcze poczekac ze dwa dni (czyli do piatku). Potem chyba
    w czwartek otrzymalem maila, ze nie moga sie do mnie dodzwonic i zebym do
    nich sam zadzwonil. Sytuacja o tyle dziwna, ze chyba zniechecili sie po
    jednej probie dodzwonienia sie (moja komorka przez te kilka dni
    zasygnalizowala mi tylko jedno polaczenie nie odebrane). Ostatecznie
    zadzwonilem po kilku dniach, bo wczesniej nie specjalnie mialem czas.
    Przelaczyli mnie na te sama Pania, ktora wyslala maila, ciekawe czy to moj
    doradca osobisty ? :-)

    Certyfikatu aktywowac nie musialem, ale nie probowalem z tego konta jeszcze
    przelewac.

    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-12-08 15:29:05
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:asni9g$4p4$1@news.onet.pl...
    > A haslo masz?
    > Bo identyfikator to pierwsza literka nazwiska i 6 nazwiska

    W moim przypadku identyfikator jest troche inny. Teraz haslo nadaje sie juz
    przy zlozeniu wniosku (to znaczy dwa hasla - klucz prywatny do jnstalcji
    certyfikatu i haslo dostepu do Pl@nety).

    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-12-08 19:20:40
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > certyfikat. W tym celu prosimy skorzystać z bezpłatnego numeru Infolinii
    > Fortis Banku Polska 0800 33 44 55 lub numeru (0-22) 549 58 00.

    Po polaczeniu sie z numerem 0800334455 uslyszysz mila Pania, ktora mowi "W
    celu dalszej poprawy poziomu obslugi naszych klientow Fortis Bank Polska
    dokonal komasacji dotychczasowego numeru bankolinii, numeru informacyjnego
    oraz oddzialow w jeden numer 0801FORTIS", czy jakos tak...

    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-12-09 14:28:30
    Od: "yoyek" <y...@y...com>

    "yoyek" <y...@y...com> wrote in message

    > Wszystko spoko, tylko czemu nie dostalem ani maila ani telefonu o numerze
    > przyznanego mi konta?
    > Ehh....

    Wczoraj napisalem do nich maila z zapytaniem ile mozna czekac na
    oddzwonienie i wlasnie przed chwila zadzwonila do mnie pani i podala mi
    wszystkie potrzebne szczegoly :)
    Widac trzeba bylo ich pospieszyc.

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 19. Data: 2002-12-10 01:41:35
    Od: "yoyek" <y...@y...com>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> wrote in message

    > Certyfikatu aktywowac nie musialem, ale nie probowalem z tego konta
    jeszcze
    > przelewac.

    No ja tez nie musialem, wiec zniesli ten proces.
    A po jakim czasie od rozmowy z "doradca" dostales karte?

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 20. Data: 2002-12-14 00:04:10
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > No ja tez nie musialem, wiec zniesli ten proces.
    > A po jakim czasie od rozmowy z "doradca" dostales karte?

    O ile pamietam: rozmowa z doradca w czwartek, karta we wtorek (dla
    wspolposiadacza tez), teraz czekam na PIN (drugi dzien od aktywacji). Miedzy
    nami to Fortis ma fiola na punkcie bezpieczenstwa - nie bardzo rozumiem
    dlaczego nie moznaby PINu nadawac sobie samemu, ostatecznie, jak to robi mB,
    wysylac automatycznie dwa dni po karcie (tak, tak wiem, komus tam
    przechwysili karte i wyczyscili przy uzyciu tego PINu konto, ale to jednak
    margines), przez telefon (pomimo, ze sa tam zywi operatorzy) mozna przelewac
    tylko na zdefiniowane w oddziale rachunki i to tez pod warunkiem zlozenia
    odrebnego wniosku w oddziale (w Pl@necie nie przejdzie), no i ten
    certyfikat...

    Grzegorz