  • 1. Data: 2002-12-04 19:20:14
    Temat: Raiffeisen Bank - telefon
    Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl>

    Cześć jestem tu nowy,
    Od razu pytanko.
    Przed chwilą dostałem telefon do domu od Raiffeisen`a
    czy jestem zainteresowany ich nową kartą płatniczną.
    Trzy dni wcześniej dostałem pocztą od nich folder z info
    o nowej usłudze, jaka jest karta i takie tam ble, ble.
    Moje pytanie brzmi skąd pracownicy Raiffeisen`a
    znaja mój adre domowy i telefon.
    Tylko raz odwiedziłem Raiffeisen`a w celu zapoznania się
    z ich ofertą. Nie skorzystałem i nie korzytam.
    Żadnego podpisu nie składałem.
    Wstąpiłem tylko po folder reklamowy.

    --
    -Crimson-

  • 2. Data: 2002-12-05 08:17:57
    Temat: Re: Raiffeisen Bank - telefon
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > znaja mój adre domowy i telefon.
    > Tylko raz odwiedziłem Raiffeisen`a w celu zapoznania się
    > z ich ofertą. Nie skorzystałem i nie korzytam.

    Pewenie posiadasz kartę lojalnościową BP albo cos podobnego.

  • 3. Data: 2003-02-19 12:42:01
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Crimson" <r...@p...gazeta.pl> skribis:

> [...]
    >znaja mój adre domowy i telefon.
    >Tylko raz odwiedziłem Raiffeisen`a w celu zapoznania się
    >z ich ofertą. Nie skorzystałem i nie korzytam.

    Zeskanowali twoja siatkowke automatem ukrytym w stojaku na foldery
    reklamowe, i sprawdzili w bazie danych zawierajacej wszystkich obywateli.
    ;)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Uwaga: po odwiedzeniu tej strony twoje
    finanse i cale zycie moga zmienic sie na lepsze: