    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis - kiedy wysylaja VE ?
    Date: Sun, 8 Dec 2002 16:27:03 +0100

    Użytkownik "yoyek" <y...@y...com> napisał w wiadomości
    news:asner4$dno$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > A moge zapytac ile czasu czekales od odebrania dyskietki do otrzymania id?
    > Bo ja dyskietke odebralem w zeszlym tygodniu, a jakos jeszcze nikt nie
    > pokwapil sie zeby do mnie zadzwonic i podac id.

    Dyskietke odebralem w poniedzialek, Pan w Niebieskiej Koszuli powiedzial, ze
    Pani oddzwoni w srode, w srode instalowalem certyfikat i zadzwonilem do
    0801FORTIS zeby dowiedziec sie kilku szczegolow, Pan ze Sluchawki
    powiedzial, zeby jeszcze poczekac ze dwa dni (czyli do piatku). Potem chyba
    w czwartek otrzymalem maila, ze nie moga sie do mnie dodzwonic i zebym do
    nich sam zadzwonil. Sytuacja o tyle dziwna, ze chyba zniechecili sie po
    jednej probie dodzwonienia sie (moja komorka przez te kilka dni
    zasygnalizowala mi tylko jedno polaczenie nie odebrane). Ostatecznie
    zadzwonilem po kilku dniach, bo wczesniej nie specjalnie mialem czas.
    Przelaczyli mnie na te sama Pania, ktora wyslala maila, ciekawe czy to moj
    doradca osobisty ? :-)

    Certyfikatu aktywowac nie musialem, ale nie probowalem z tego konta jeszcze
    przelewac.

    Grzegorz