    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis - kiedy wysylaja VE ?
    Date: Sat, 14 Dec 2002 01:04:10 +0100

    Użytkownik "yoyek" <y...@y...com> napisał w wiadomości
    news:at3gof$omh$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > No ja tez nie musialem, wiec zniesli ten proces.
    > A po jakim czasie od rozmowy z "doradca" dostales karte?

    O ile pamietam: rozmowa z doradca w czwartek, karta we wtorek (dla
    wspolposiadacza tez), teraz czekam na PIN (drugi dzien od aktywacji). Miedzy
    nami to Fortis ma fiola na punkcie bezpieczenstwa - nie bardzo rozumiem
    dlaczego nie moznaby PINu nadawac sobie samemu, ostatecznie, jak to robi mB,
    wysylac automatycznie dwa dni po karcie (tak, tak wiem, komus tam
    przechwysili karte i wyczyscili przy uzyciu tego PINu konto, ale to jednak
    margines), przez telefon (pomimo, ze sa tam zywi operatorzy) mozna przelewac
    tylko na zdefiniowane w oddziale rachunki i to tez pod warunkiem zlozenia
    odrebnego wniosku w oddziale (w Pl@necie nie przejdzie), no i ten
    certyfikat...

    Grzegorz