  • 1. Data: 2002-12-04 16:19:04
    Temat: pytanie o e-Integrum
    Od: "Be" <b...@w...pl>

    Witam
    Jestem nowiutki na tej grupie i z gory prosze o wybaczenie jesli sie
    powtarzam a wszystkich nerwowych o spokoj. Chcialbym spytac jakie macie
    wrazenia po kontaktach w "begieżetowatym" Integrum? zwlaszcza z ich
    internetowym oddzialem?
    Warto czy szkoda zdrowia?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2002-12-05 15:05:41
    Temat: Re: pytanie o e-Integrum
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Be"
    > (...) Chcialbym spytac jakie macie
    > wrazenia po kontaktach w "begieżetowatym" Integrum? zwlaszcza z ich
    > internetowym oddzialem?
    > Warto czy szkoda zdrowia?

    warto, za 3 zl/mies masz jedno z porządniejszych kont internetowych
    dziala bez problemu przy zerowych kosztach dodatkowych
    ciekawostką są ich alerty np mailowe lub SMSowe - jak masz zaplanowaną
    płatność
    (przelew z przyszłą datą) to ustawiasz sobie alarm np na 2 dni przed datą
    przelewu
    i dostajesz maila: saldo X, do zaplaty Y i ze skarbonik (e-skalacja 6%)
    mozesz
    na glowny rachunek przelac odpowiednia kwote zeby przelew mial sie z czego
    wykonac
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-05 15:20:50
    Od: "Be" <b...@w...pl>

> [...]
    > mozesz
    > na glowny rachunek przelac odpowiednia kwote zeby przelew mial sie z czego

    No, dzieki
    pzdr
    Bart

  • 4. Data: 2002-12-07 18:57:04
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

> [...]
    > mozesz
    > na glowny rachunek przelac odpowiednia kwote zeby przelew mial sie z czego

    A mi nie chcą dziłać powiadomienia mailowe. Smsowych nie sprawdzalem, a te
    na www dzialają.
    Mam wpisany email. Moze mi cos podpowiesz co mam zle
    A do rozpoczynającego watek powiem tak:
    Ja osbiscie jestem bardzo zadowolony z eIntegrum. Moi rodzice tez maja tam
    konto i tez nie narzekaja

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    http://www.mentos.prv.pl
    ************************

  • 5. Data: 2002-12-09 10:11:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mentos"
    > Mam wpisany email. Moze mi cos podpowiesz co mam zle
    > A do rozpoczynającego watek powiem tak:
    > Ja osbiscie jestem bardzo zadowolony z eIntegrum. Moi rodzice tez maja tam
    > konto i tez nie narzekaja

    zauwazylem ze jak mam platnosci z przyszla data wklepane to do nich e-mail
    np na 2 dni przed platnoscia dziala (po to zeby przesunąć z e-skalacji
    odpowiednia kwote).
    Natomiast do zlecenia stalego ten e-mail nie jest wystawiany i moze o to
    wlasnie chodzi - ten błąd już im zgłosiłem, bo tez go zauważyłem.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-12-09 19:14:20
    Od: "GiK" <w...@i...pl>

    Witam
    Konto e-integrum w BGŻ jest całkiem niezłe na tle oferty innych banków,
    niemniej jednak strona internetowa www.integrum.pl posiada wiele niedociągnieć.
    Najgorsze jest to że serwis Integrum jest zapewne najmądrzejszym serwisem na świecie,

    tak mądrym że ignoruje wszelkie uwagi dotyczące poprawy funkcjonalnosci strony.

    Jeżeli więc po założeniu
    rachunku e-integrum stwierdzisz że coś Cię wkurza albo nie funkcjonuje tak jak Ty to
    sobie wyobrażasz że działać powinno - to nie licz na to że ktokolwiek w Integrum
    przejmie sie Twoimi uwagami - nawet nie potwierdzą że otrzymali od Ciebie e-mail.

    Ale ogólnie bank jest OK
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-12-09 20:00:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "GiK"
> [...]
    Integrum
    > przejmie sie Twoimi uwagami - nawet nie potwierdzą że otrzymali od Ciebie

    nie jest tak źle - było gorzej (więcej błędów) ale poprawiali i potwierdzali
    otrzymanie reklamacji. Trzeba tylko wysyłać z rachunku jako reklamację.
    Chciaż otrzymnania informacji o ostatnim błędzie faktycznie nie
    potwirdzili - może coś się u nich pogorszyło?
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-12-10 18:55:55
    Od: "GiK" <w...@i...pl>

> [...]
    >Chciaż otrzymnania informacji o ostatnim błędzie faktycznie nie
    >potwirdzili - może coś się u nich pogorszyło?

    Tak się
    zastanawiam czy warto było by założyc nowy wątek np pod nazwą Błędy w Integrum - prz
    założeniu, że wspólnymi siłami wielu klientów e-integrum ułożymy listę 'byków'.

    Tylko co to da jeżeli tego forum nie śledzi
    nikt z BGŻ? a ponadto jak już wcześniej napisałem mają swoich klientów w głębokim
    poważaniu tam gdzie wzrok nie sięga i ignorują wszelkie uwagi - oni wiedzą najlepiej
    co
    klient ma chcieć i co dla klienta będzie dobrze - zdanie klienta się nie liczy.