  • 21. Data: 2009-11-18 17:31:13
    Temat: Re: Fiskus si?????????????????????????????????????????
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Adam Sito wrote:

    > Hehe, tyle ?e w wi?kszo?ci przypadk?w po odliczeniu podatku i stopy inflacji
    > okazywa?oby si?, ?e lokaty przynosz? wy??cznie straty ;-)
    >
    > Ponadto to te? sz?oby omin?? - zak?adasz lokat? na osob? kt?ra nie pracuje
    > (np. dziecko), kt?ra to osoba w ten spos?b zarobi?aby tylko kwot? woln? od
    > podatku. I wszystko cacy. Tak ?e jakby tu fiskus nie kombinowa?, to wyrwa?
    > wi?cej nie da rady... Po prostu z?odziejska granica p? na p? jest u nas
    > przekroczona (40 % ZUS, 18 % PIT, 22 % VAT - ka?demu do realnej dospozycji
    > zostaje zaledwie 30 % zarobk?w)

    Tu lancuszek sie jeszcze nie konczy.

    A jak juz nasz zywot sie dokona, to od tych 30%, ktore udalo nam sie
    uskladac przez cale zycie, nasi spadkobiercy zaplaca kolejny podatek ;)

    PS. ustaw sobie kodowanie, bo smieci wysylasz.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 22. Data: 2009-11-18 17:34:24
    Temat: Re: Fiskus się nie przyczepi do lokat antybelkowych!!!
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Lis, 15:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Dużo.
    > Podatek ryczałtowy pobierany jest w momencie wypłaty odsetek.
    > jesli odsetki będa wypłacane co 10 minut, to od tej kwoty wg rządowego
    > algorytmu podatku po prostu nie ma.

    A widzisz tu jakiś problem? Mogą wypłacać co 7 i pół sekundy, oby bez
    Belki i zgodnie z ustawą.

  • 23. Data: 2009-11-18 17:41:43
    Temat: Re: Fiskus się nie przyczepi ...
    Od: "Henri" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po prostu złodziejska granica pół na pół jest u nas
    > przekroczona (40 % ZUS, 18 % PIT, 22 % VAT - każdemu do realnej dospozycji
    > zostaje zaledwie 30 % zarobków) i dopóki władza tego nie zrozumie,

    Za dużo baranków przyssało się do Skarbu Państwa,
    m.in. Partia Kościelna (popularnie "czarni"), KRUS.
    Wszystkie rządy boją się to ruszyć bo śmierdzi.

  • 24. Data: 2009-11-18 18:01:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > no to góra do 10 tyś złotych na łebka na 5 lat.

    Na pewno? Coś sie trochę zmieniło chyba i nawet kilka milionów możesz
    przekazać, pod warunkiem zgłoszenia.

    KJ

    --
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"

  • 25. Data: 2009-11-18 18:02:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Henri" he1are$rkv$...@n...news.atman.pl

    > Za dużo baranków przyssało się do Skarbu Państwa,
    > m.in. Partia Kościelna (popularnie "czarni"),

    Nie śmierdzi, ale kąsa. :) I ma duże wpływy. Jak dawniej
    z komuchami -- nikt ich nie chciał, ale byli, rozkazywali,
    terroryzowali, zastraszali, podpierali się siłą wojska ZSRR,
    naród objadali, ogłupiali, pchali do katastrofy... Tak teraz
    czarni. Nic zresztą dziwnego: kto z kim wojuje -- takim się
    staje. Tylko straszą już nie wojskiem ZSRR, a karami wiecznymi
    w piekle. :) W 1989 roku, gdy było po pierestrojce, Jaruzelski
    nadal chwytał się tradycyjnego argumentu, który już wówczas był
    fikcją, gdyż przemiany w ZSRR nie pozwalały na wprowadzenie sił
    zbrojnych naszych ,,sprzymierzeńców'' do Polski. Tak i teraz
    z partią kościelną -- nowy papież zabrania im praktyk JPII,
    ale księża robią swoje po staremu.

    Teraz odnieśli znów sukces, ;) gdyż nieoficjalnie podano, że uznano
    heroiczne cnoty Jana Pawła II. :) Się znaczy: JPII -- heros!!!

    Problem w tym, że cnoty uznają ludzie, a cuda i śmierć to sprawa Boga.
    Śmierć dla JPII nie była łaskawa (o czym pisałem hd4sj5$h2f$...@i...gazeta.pl)
    zaś potwierdzenia cudów jakoś brakuje. :) Każdy może pomacać te cuda samodzielnie,
    na przykład prosząc o uzdrowienie kogoś nieuleczalnie chorego za przyczyną
    JPII -- w razie odnalezienia cudu należy zawiadomić kogo trzeba, choćby
    i proboszcza, aby dopomóc w odnalezieniu prawdy. :)

    Innymi słowy -- ludzie mówią tak, Bóg mówi nie. :)
    Ciekawe, kto zwycięży. :)

    > KRUS. Wszystkie rządy boją się to ruszyć bo śmierdzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2009-11-18 18:22:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Na pewno? Coś sie trochę zmieniło chyba i nawet kilka milionów możesz
    > przekazać, pod warunkiem zgłoszenia.

    a no tak, dziecko.

    ale reszta i tak pozostaje w mocy.

  • 27. Data: 2009-11-18 18:56:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 18:29), witek wrote:

    > no to góra do 10 tyś złotych na łebka na 5 lat.

    Owszem, ale dzieci (z poprawkami poniżej) jest wiele.

    > Tylko powiedz potem jak ty tą kasę od dziecka chcesaz wyciągnąć?
    > Sąd rodzinny ci tego nie odda, to raz.

    Racja.

    > Dwa: dochody małoletnich dzieci dolicza się do dochodów rodziców, wiec
    > g.. na tym zyskasz.

    Racja, ale ...

    > Trzy, mam wątpliwości co do darowizn rodziców dla małoletnich dzieci
    > patrząc od strony KRIO.

    Tutaj akurat niekoniecznie bym ograniczał to do własnych dzieci.

    Więc po modyfikacjach użyłbym młodzieży w wieku licealnym >=18 lat. Może
    być własne, może być zaprzyjaźnione/rodzinne.

    Aczkolwiek nie byłoby to legalne (bo darowizna by była fikcyjna), ciężko
    by było cokolwiek udowodnić.

    p. m.

  • 28. Data: 2009-11-18 19:44:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Aczkolwiek nie byłoby to legalne (bo darowizna by była fikcyjna), ciężko
    > by było cokolwiek udowodnić.

    Darowizna nie jest fikcyjna, bo musisz fizycznie przelać te pieniądze na
    konto tej osoby. Tylko trafisz raz na osobę, która ci potem kasy nie
    odda i oberwiesz taaaaką belką, że się nie pozbierasz.

  • 29. Data: 2009-11-18 19:54:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Darowizna nie jest fikcyjna, bo musisz fizycznie przelać te pieniądze
    > na konto tej osoby. Tylko trafisz raz na osobę, która ci potem kasy
    > nie odda i oberwiesz taaaaką belką, że się nie pozbierasz.

    To prawda. I to jest największy minus tego pomysłu :)
    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 30. Data: 2009-11-18 19:59:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 18 Lis, 19:02, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Henri" he1are$r...@n...news.atman.pl

    > staje. Tylko straszą już nie wojskiem ZSRR, a karami wiecznymi
    > w piekle. :) W 1989 roku, gdy było po pierestrojce, Jaruzelski

    śmiem zauważyć taką różnicę, że kary wieczne w piekle mogą
    przestraszyć wyłącznie w nie wierzących, a wyrywane paznokcie czy kula
    w tył głowy jednak odnosiły skutek znacznie szybciej i niezależnie od
    wyznania i światopoglądu tych, których "komuchy" zechciały
    "przekonać".

    A propos: http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =17&aid=8548

    --