  • 1. Data: 2009-11-17 08:52:45
    Temat: Polbank odsetki raz jeszcze
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam,

    Jak wiadomo Polbank w trochę dziwny sposób księguje odsetki z soboty
    i niedzieli tzn. wszystko księguje w Poniedziałek około 23

    Data księgowania Data transakcji
    16/11/2009 17/11/2009
    16/11/2009 16/11/2009
    16/11/2009 16/11/2009

    To że w Sobotę można wyczyści Mocne a odsetki się naliczą to wiem.
    Ale od jakiej kwoty będą się naliczać odsetki za poniedziałek ? Czy
    tylko od kwoty która była na koncie w poniedziałek czy plus odsetki za
    sobotę i niedzielę. ? Z kolejności księgowania wynikało by że z
    odsetkami.

    Damian

  • 2. Data: 2009-11-17 09:42:46
    Temat: Re: Polbank odsetki raz jeszcze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" hdtodi$po7$...@a...news.neostrada.pl

> [...]
    > tylko od kwoty która była na koncie w poniedziałek czy plus odsetki za sobotę i
    niedzielę. ? Z kolejności księgowania wynikało by

    Sprawdź i opisz efekty. ;)

    Dodam z bólem serca (choć serce jeszcze mam sprawne) że to badanie
    (jak badanie zachowania czy budowy Widowsa) nie ma wiele wspólnego
    z naukami przyrodniczymi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-11-17 10:00:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    Dodam z bólem serca (choć serce jeszcze mam sprawne) że to badanie
    (jak badanie zachowania czy budowy Widowsa) nie ma wiele wspólnego
    z naukami przyrodniczymi. Dziś jest tak, jutro inaczej, a przede
    wszystkim nie jest to jakoś uporządkowane i w Polbanku jest tak,
    w Eurobanku inaczej -- budowanie ogólnych teorii i poznawanie
    zamysłu Stwórcy nie ma tu zastosowania.

    Dodam, że Tusk twierdzi, iż prowadzi jakąś zorganizowaną
    politykę państwową. A ja uważam, że Polacy tak żyją:

    -- zastanawiają się nad tym, gdzie ulokować i jak pozbyć się Marka
    (a mogliby -- jaki biznes i czyj wesprzeć swoimi finansami, na
    przykład zakupem akcji czy obligacji, aby z mądrości czyjejś
    czerpać zyski, jednocześnie wzbogacając wspieranego)

    -- jak zahandlować wódką, aby opłacić studia synowi czy
    wnuczce (tak zwane stancje kosztują -- płaci się nimi
    za drogie kredyty hipoteczne właścicieli mieszkań,
    wykazujących się ,,zdolnością'' kredytową)

    -- jak przydeptać szyję podatnikom, aby z podatków dać
    im jałmużnę (tu akurat kłania się postawa Białegostoku,
    który znienacka podniósł podatki od nieruchomości z 1% do
    3%, na dodatek ciekawie :) licząc wartość, nieruchomości od
    której naliczany jest ów podatek, pozbawiając chleba :) całej
    masie ,,posiadaczy'' żyjących z najmu swoich lokali -- celem
    tej podwyżki jest między innymi niesienie pomocy charytatywnej
    tym osobom, którym miasto dzierżawi lokale za darmo lub za
    przysłowiową złotówkę w samym centrum ,,metropolii'') w postaci
    darmowego ;) chleba czy dofinansowania (tak jest (lub była)
    dofinansowywana PKP -- płaci podatki, czasami nierozumne
    państwu, a państwo dofinansowuje im)

    -- Jak napisać biznesplan, aby dostać dofinansowanie
    (i chwalić się przed znajomymi -- ja zarabiam, a Ty,
    trollu jeden, jesteś niezaradny, bo nie masz dofinansowania)

    Niestety (czy raczej -- na szczęście) taka polityka daleko nie zaprowadzi Polaków. :)
    Wcześniej czy później musi ten system upaść. Być może nasze walki o niepodległość nie
    były mądrym pomysłem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-11-17 10:02:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hdtrlh$n84$...@i...gazeta.pl

    Wysłało się niepotrzebnie, za wcześnie -- nie mogę zkancelować. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-11-17 11:28:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 09:52:45 +0100, Damian Niusy napisał(a):

> [...]
    > kwoty która była na koncie w poniedziałek czy plus odsetki za sobotę i
    > niedzielę. ? Z kolejności księgowania wynikało by że z odsetkami.

    Od kwoty z odsetkami za sobotę i niedzielę. Sprawdzone.

  • 6. Data: 2009-11-17 12:57:41
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > Od kwoty z odsetkami za sobotę i niedzielę. Sprawdzone.

    OK :)