  • 1. Data: 2009-11-16 22:45:46
    Temat: W jakim banku założyć konto w Czechach? Jaki typ konta?
    Od: whitetiger <w...@g...com>

    Witam
    1. Czy może ktoś polecić bank w Czechach w którym założenie rachunku
    jest bezproblemowe (idealnie by było jakby można załóżyć przez
    interent nie ruszając się do Czech).
    2. Mam taką sytuację że prowadzę DG i klienci z Czech będą mi płacić.
    Żeby ułatwić im płacenie, chcę założyć konto w czechach. Moje pytanie
    czy musi to być konto firmowe czy wystarczy prywatne (oczywiście w
    Polsce konto mam firmowe).
    Z góry dziękuję za porady.

  • 2. Data: 2009-11-16 22:52:11
    Od: "gm" <g...@g...gm>

    1. Czy może ktoś polecić bank w Czechach w którym założenie rachunku
    jest bezproblemowe (idealnie by było jakby można załóżyć przez
    interent nie ruszając się do Czech).

    mBank ma filię w Czechach. Sprawdź ich ofertę.

    http://www.mbank.cz/

    Pozdrawiam
    GM

  • 3. Data: 2009-11-17 06:41:10
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Czy może ktoś polecić bank w Czechach w którym założenie
    > rachunku jest bezproblemowe

    Jesteś obywatelem Czech, płacisz tam podatek od osób fizycznych lub masz tam
    zarestrowaną działalność? Cokolwiek by wypełnić prohlášení o daňovém
    rezidentství?

  • 4. Data: 2009-11-17 12:21:21
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcepan wrote:

    > Jesteś obywatelem Czech, płacisz tam podatek od osób fizycznych lub masz
    > tam zarestrowaną działalność? Cokolwiek by wypełnić prohlášení o daňovém
    > rezidentství?

    Pierwsze słyszę żeby to w którymkolwiek czeskim banku było wymagane.
    Mam konta w Raiffeisenie i mBanku. Bez żadnej papierkologii

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-11-17 17:03:07
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Marcin Lubojański nadaje:
    > Pierwsze słyszę żeby to w którymkolwiek czeskim banku było wymagane.
    > Mam konta w Raiffeisenie i mBanku. Bez żadnej papierkologii

    W mBanku jest jak najbardziej wymagane -
    http://www.mbank.cz/dokumenty/danovy-rezident-cr.pdf

  • 6. Data: 2009-11-17 17:20:36
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    JanKo wrote:
    > Agent Marcin Lubojański nadaje:
    >
    > W mBanku jest jak najbardziej wymagane -
    > http://www.mbank.cz/dokumenty/danovy-rezident-cr.pdf

    A to ciekawe bo ja nie jestem rezydentem podatkowym Czech i raczej nie
    będę. Czy to w takim razie znaczy że moja czeska wypłata powinna być
    wpłacana na koto w Polsce bo w czeskim banku konto mi nie przysługuje??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust