  • 21. Data: 2003-12-16 09:17:29
    Temat: Re: Euronet darmowy dla klientów ING Banku Śląskiego
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wojciech pisze:

    >> To PKP ma swój bank? ;-)
    >
    > Bankomaty w każdym pociągu ! :-)

    Tyle że często strajkujące :-)

  • 22. Data: 2003-12-16 09:52:04
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > > Bankomaty w każdym pociągu ! :-)

    W jaki sposób przebiega autoryzacja w takim pociągowym bankomacie?

  • 23. Data: 2003-12-16 10:56:29
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    > Wolałbym inne rozwiązanie: ktoś zmusi Euronet (nasze banki w
    > naszym imieniu?) do drastycznego zwiększenia ilości bankomatów i
    > zwiększenia nominałów wydawanych banknotów.

    Chyba zmniejszenia - po co Ci dwusetki?

    > Problem w tym, że liczenie na inicjatywę banków i dobrowolne
    > układanie się między sobą dla dobra klientów to utopia, zwłaszcza że
    > takie rozwiązanie nie jest na rękę molochom -Pekao SA i PKP BP SA.

    "Przeca żreć coś musi" ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 24. Data: 2003-12-16 17:06:21
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:brmoc9$1f5s$1@mamut.aster.pl...

    > Chyba zmniejszenia - po co Ci dwusetki?

    Miało być: zwiększenia _ilości_ nominałów wydawanych banknotów.
    Przepraszam za pomyłkę, zdanie rzeczywiście straciło sens na tle całości
    wypowiedzi.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 25. Data: 2003-12-16 18:26:03
    Od: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 18:06:21 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    > Miało być: zwiększenia _ilości_ nominałów wydawanych banknotów.
    >Przepraszam za pomyłkę, zdanie rzeczywiście straciło sens na tle całości
    >wypowiedzi.

    Obawiam się, że Wasze oczekiwania rozmijają się z polityką waszych
    banków, które muszą słono płacić Euronetowi i Visie/MC za każdą Waszą
    BEZPLATNĄ wypłatę gotówki z bankomatu.
    Żyjąc nawet bardzo oszczędnie wyda się te 50 zł.

    A tak na marginesie przypomiała mi się historia pewnego pacjenta,
    który nie chodził do "swojego" bezprowizyjnego bankomatu (bo tam były
    dwudziestki i wieksze nominały) tylko pobierał parę metrów dalej 10 zł
    u konkurencji płacąc prowizję. Na swoje usprawiedliwienie ma to, że
    transakcji dokonywał wieczorem a między bankomatami był sklep nocny.

    POZDR

  • 26. Data: 2003-12-16 22:46:38
    Temat: Re: Euronet darmowy dla klientów ING Banku ?lšskiego
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Pan Prezydent Lepper" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i1jutvoj0od2iuvga661u5kihbsacp0mmk@4ax.com...

> [...]
    > BEZPLATNĄ wypłatę gotówki z bankomatu.
    > Żyjąc nawet bardzo oszczędnie wyda się te 50 zł.

    Panie Prezydencie Lepper, gdybyś raczył zauważyć tytuł wątku, to
    zorientowałbyś się, że zaczął się właśnie od informacji o kolejnym
    banku, który umówił się z Euronetem, że ten - pewnie nie za darmo -
    będzie udostępniał sieć swoich bankomatów klientom tegoż banku. Tak
    wię - szczególnie że jest to nie pierwszy bank z wcale pokaźną siecią
    własnych bankomatów, który podejmuje takie kroki - Twoje twierdzenie
    jest, za przeproszeniem, o kant ... potłuc.
    Zaś co co wydawania 50 złotych: owszem, daj mi dzisiaj milion, jutro
    rachunkami rozliczę Ci wydanie go w całości, ba, z okładem. Tyle tylko,
    że potrzeba wypłacania z bankomatu kwoty mniejszej niż 50 zł nie wynika
    wcale z potrzeby wydawania - raczej odwrotnie, z chęci ustrzeżenia się
    przed "niechcącym" wydawaniem na zasadzie "ach, mam w kieszeni, to
    kupuję: poproszę Wyborczą, Opolską, Rzeczpospolitą, Gazetę Prawną,
    Playboja i paczkę tik-taków".

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 27. Data: 2003-12-17 05:21:32
    Od: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 23:46:38 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    >wiadomości news:i1jutvoj0od2iuvga661u5kihbsacp0mmk@4ax.com...

    >Użytkownik "Pan Prezydent Lepper" <p...@g...pl> napisał w

    > [ciach...] Twoje twierdzenie
    >jest, za przeproszeniem, o kant ... potłuc.

    Nie rozumiem Twoich zarzutów - chyba zostałełem źle zrozumiany - nie
    neguję tego, że banki zwiększają sieci "swoich" bankomatów. Natomiast
    w interesie banków nie leży aby klienci chodzili po obcych bankomatach
    i wybiereli po 10 zł - do tego służą "własne" maszyny. Euronet również
    uważa, że wprowadzenie niższych nominałów jest, przynajmniej narazie,
    nieopłacalne bo by jż dawno to zrobili

    > Zaś co co wydawania 50 złotych: owszem, daj mi dzisiaj milion, jutro
    >rachunkami rozliczę Ci wydanie go w całości, ba, z okładem.
    Weź swój milion i wydaj go, z okładem, w jeden dzień - zupełnie
    inaczej to wygląda.
    Czy wydajesz swoją miesięczną pensję/kieszonkowe w jeden dzień ?
    Dokonując pobieżnej kalkulacji - przy minimalnych zarobkach w Polsce
    500 zł/mc te 50 zł wystarcza tylko na 3 dni.

    >Tyle tylko, że potrzeba wypłacania z bankomatu kwoty mniejszej niż 50 zł nie wynika
    >wcale z potrzeby wydawania...
    Nie byłbym tego tak pewny, żeby stwierdzać tak jednoznacznie.

    POZDR.

  • 28. Data: 2003-12-18 11:26:51
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Bankomaty w każdym pociągu ! :-)

    W reklamie Millenium w TV był bankomat w pociągu (do przyszłości;-) tyle
    że pociąg był niepolski (wg opinii na pl.misc.kolej włoski)

    Przemek

  • 29. Data: 2003-12-18 14:34:29
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Przemysław pisze:

    > W reklamie Millenium w TV był bankomat w pociągu (do przyszłości;-) tyle
    > że pociąg był niepolski (wg opinii na pl.misc.kolej włoski)
    A tak już serio mówiąc to ponoć jadąc w pociągu za zachodnią granicą
    można za bilet zapłacić kartą. Wie ktoś jak to się odbywa?
    Bo problemów technicznych nie widzę.

  • 30. Data: 2003-12-18 14:55:16
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@w...at.my.ho
    me.or.workplace.pl,
    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>:
    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > A tak już serio mówiąc to ponoć jadąc w pociągu za zachodnią granicą
    > można za bilet zapłacić kartą. Wie ktoś jak to się odbywa?
    > Bo problemów technicznych nie widzę.

    Mozna, siostra kupila w ten sposob np. w lutym 2002.

    --
    Robert