  • 11. Data: 2003-12-15 00:14:59
    Temat: Re: Euronet darmowy dla klientów ING Banku Śląskiego
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ktory bank nastepnym klientem euronetu ? KB, BGZ, InvestBank ?

    Obstawiam, ze KB.
    Invest jescze prędko nie... Pierwsze muszą dojść do ładu po wdrożeniu
    Profile :-)

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 12. Data: 2003-12-15 09:20:15
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > odwiedzanych przez ludzi. Euronet, jako sieć podstawowa i jedyna - jak w
    mB
    > i Multi - to poroniony pomysł.
    podobno ma byc wiecej sieci ...

    slovek

  • 13. Data: 2003-12-15 09:23:24
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > Ciekaw jestem tylko, czy do 26 r.z. pozwola mi trzymac to konto czy
    > skapna sie jakos, ze skonczylem studia (w koncu maja ksero legitymacji)?
    mam 28 i konto studenckie za 2 zeta - przydaje sie do wplat
    podobno bedzie studenckim dopoki nie zmienie taryfy.

    slovek

  • 14. Data: 2003-12-15 09:49:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Karol Zwiruk"

    > dopiero będą jak ING ogłosi :)
    > w tej chwili są 'przecieki' że taka umowa została podpisana.

    obawiam sie że nie będzie to dotyczyło "taryfy 0" skoro juz dzis wyplaty z
    bankomatow ING mam płatne - uzywam ich kart jedynie do platnosci bezgotowkowych
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-12-15 19:18:05
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w
    wiadomości news:brinca$bom$1@news.onet.pl...

    > I dodam coś jeszcze. W końcu Euronet zaczyna być tym, czym być
    powinien. To
    > znaczy dodatkową bezprowizyjną siecią, obok własnej sieci bankomatów
    banku.
    > Ewentualnie siecią z preferencyjnymi opłatami... W takim układzie
    dopiero
    > zaczyna mieć sens instalowanie bankomatów jedynie w miejscach
    najczęsciej
    > odwiedzanych przez ludzi. Euronet, jako sieć podstawowa i jedyna - jak
    w mB
    > i Multi - to poroniony pomysł.

    Wolałbym inne rozwiązanie: ktoś zmusi Euronet (nasze banki w naszym
    imieniu?) do drastycznego zwiększenia ilości bankomatów i zwiększenia
    nominałów wydawanych banknotów. W obecnej sytuacji, kiedy umowy z
    Euronetem ma coraz więcej banków, przy odrobinie ich inicjatywy i
    wspólnego działania (dla dobra swoich klientów) mogłyby zagrozić
    Euronetowi wycofaniem się ze współpracy (po wygaśnięciu obecnych umów),
    jeśli nie spełni tych warunków. Wówczas Euronet dla wielu (większości)
    banków mógłby stać się główną siecią, a każdy z banków w jako
    uzupełnieniającą mógłby rozwijać/utrzymywać sieć swoich własnych
    bankomatów.
    Problem w tym, że liczenie na inicjatywę banków i dobrowolne
    układanie się między sobą dla dobra klientów to utopia, zwłaszcza że
    takie rozwiązanie nie jest na rękę molochom -Pekao SA i PKP BP SA.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 16. Data: 2003-12-15 19:59:27
    Od: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>

    On Sun, 14 Dec 2003 21:40:32 GMT, "Karol Żwiruk" <p...@k...net>
    wrote:

    >ING Bank Śląski podpisał umowę z Euronetem na podstawie której wypłaty w
    >jego sieci bankomatów w Polsce dla klientów ING BŚ będą dokonywane bez
    >prowizji. Euronet posiada w Polsce 450 bankomatów

    Gratuluje klientom ING BSK.
    Ja juz na szczscie sie do nich nie zaliczm.
    Od kiedy ta zmiana ?

    POZDR.

  • 17. Data: 2003-12-15 20:05:39
    Od: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>

    On Mon, 15 Dec 2003 01:14:59 +0100, "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>
    wrote:

    >Obstawiam, ze KB.

    Jak cwierkaja wroble na p.b.b i w Mostostalu-Zabrze KB nie przezyje
    lutego 2004.

    POZDR

  • 18. Data: 2003-12-15 20:36:40
    Temat: Re: Euronet darmowy dla klientów ING Banku ?lšskiego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl> wrote:
    > Jak cwierkaja wroble na p.b.b i w Mostostalu-Zabrze KB nie przezyje
    > lutego 2004.

    BO?
    Takie glupoty troche denerwuja jak sie je czyta.
    1) KB nie zbankrutuje - gdyby pojawiluy sie jakies klopoty, to przejmie go
    inny bank
    2) Rekordowe rezerwy celowe na kredyty regularne maja swoj sens.
    Po prostu w przyszlym roku bedzie obnizka podatku od dochodu firm z 27 do 19
    procent. .
    Zgodnie z porozumieniem z rzodem i NPB banki maja zyskac prawo do
    jednorazowego zaliczenia do kosztow uzyskania przychodow czescirezerw
    celowych na kredyty stracone.
    Dla banku to jedynym moment, zeby poprawic wyniki. W przyszlym roku czesc
    tych rezerw rozwiaza i wyjda na prosta.

  • 19. Data: 2003-12-16 08:55:28
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Problem w tym, że liczenie na inicjatywę banków i dobrowolne
    > układanie się między sobą dla dobra klientów to utopia, zwłaszcza że
    > takie rozwiązanie nie jest na rękę molochom -Pekao SA i PKP BP SA.

    To PKP ma swój bank? ;-)

  • 20. Data: 2003-12-16 09:10:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>