    From: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Euronet darmowy dla klientów ING Banku ?lšskiego
    Date: Wed, 17 Dec 2003 06:21:32 +0100

    On Tue, 16 Dec 2003 23:46:38 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    >wiadomości news:i1jutvoj0od2iuvga661u5kihbsacp0mmk@4ax.com...

    >Użytkownik "Pan Prezydent Lepper" <p...@g...pl> napisał w

    > [ciach...] Twoje twierdzenie
    >jest, za przeproszeniem, o kant ... potłuc.

    Nie rozumiem Twoich zarzutów - chyba zostałełem źle zrozumiany - nie
    neguję tego, że banki zwiększają sieci "swoich" bankomatów. Natomiast
    w interesie banków nie leży aby klienci chodzili po obcych bankomatach
    i wybiereli po 10 zł - do tego służą "własne" maszyny. Euronet również
    uważa, że wprowadzenie niższych nominałów jest, przynajmniej narazie,
    nieopłacalne bo by jż dawno to zrobili

    > Zaś co co wydawania 50 złotych: owszem, daj mi dzisiaj milion, jutro
    >rachunkami rozliczę Ci wydanie go w całości, ba, z okładem.
    Weź swój milion i wydaj go, z okładem, w jeden dzień - zupełnie
    inaczej to wygląda.
    Czy wydajesz swoją miesięczną pensję/kieszonkowe w jeden dzień ?
    Dokonując pobieżnej kalkulacji - przy minimalnych zarobkach w Polsce
    500 zł/mc te 50 zł wystarcza tylko na 3 dni.

    >Tyle tylko, że potrzeba wypłacania z bankomatu kwoty mniejszej niż 50 zł nie wynika
    >wcale z potrzeby wydawania...
    Nie byłbym tego tak pewny, żeby stwierdzać tak jednoznacznie.

    POZDR.