  • 1. Data: 2003-12-14 14:43:34
    Temat: jak działa forma płatności Pay Pal ?????
    Od: "Hasan" <h...@g...pl>

    witam,
    moje pytanie jest takie jak w temacie.
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-12-14 14:43:46
    Temat: Re: jak działa forma płatności Pay Pal ?????
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "Hasan" <h...@g...pl> wrote in message
    news:brhspq$3h2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam,
    > moje pytanie jest takie jak w temacie.
    > pozdrawiam.

    Dziala swietnie. Jak masz w pelni aktywne konto to wystarczy miec pieniadze
    na koncie z nim powiazanym i klikasz tylko, ze place przez pay pal i that's
    it

  • 3. Data: 2003-12-14 14:54:12
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    PayPalem przelewasz pieniadze w ciagu sekund.
    Placi tylko otrzymujacy pieniadze, wynosi to 2.9% plus 30 centów.

    Niestety, ale nie jest ondostepny dl aosób mieszkajacych w POlsce.

    PZDR

  • 4. Data: 2003-12-14 15:21:56
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:brhspq$3h2$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Hasan <h...@g...pl> typed:

    > witam,
    > moje pytanie jest takie jak w temacie.
    > pozdrawiam.

    Witam.
    Z puntku widzenia mieszkanca naszego kraju nalezaloby uznac ze
    NIE DZIALA i nie zawracac sobie nim glowy. Powody zostaly juz
    nie raz i nie dwa razy opisane - polecam lekture archiwum tej
    grupy.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2003-12-14 20:01:50
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Hasan wrote:
    > witam,
    > moje pytanie jest takie jak w temacie.
    > pozdrawiam.

    Dla Polaków zostaje bidpay.

    MichalL

  • 6. Data: 2003-12-16 07:35:02
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brifkc$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dla Polaków zostaje bidpay.

    Czy paypal i bidpay wspolpracuja ? CZy w bipay moge zapalaci kl0omus kto ma
    konto w paypal.
    Chodzi mi o obsluge ebay, tam chyba z 90 sprzedajacych chce przez paypal.
    Niech mnie ktos oswieci jak realizuje platnosci na ebay.

    pozdro
    A.E.

  • 7. Data: 2003-12-16 08:31:53
    Od: "Mmore" <m...@c...net>

    "Andrzej" <a...@n...poczta.fm> wrote in message
> [...]
    > Chodzi mi o obsluge ebay, tam chyba z 90 sprzedajacych chce przez paypal.
    > Niech mnie ktos oswieci jak realizuje platnosci na ebay.

    Pay Pal nie ma nic wspolnego z Bid Pay. To dziala na innej zasadzie. Poprzez
    Pay Pal odbiorca ma pieniadze w ciagu 2 minut, poprzez Bid Pay musi czekac
    na czek, ktory dostanie do domu tydzien lub dluzej. Jesli ktos zaznacza, ze
    tylko przez Pay Pal wiec nie bierz udzialu w aukcji jesli nie mozesz
    skorzystac z tej opcji platnosci.