eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    From: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>
    Subject: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 6 Jul 2005 00:05:28 +0200

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 22:16:43 +0200, tarpan napisał(a)
    w <news:daeqf2$280$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Pytanie1: Co w tym banku moze mnie jeszcze zaskoczyc? (bez zadnych zgrzytow
    > uzywam zestawu mB/VW/Intelligo).

    Uważaj przy zmianie adresu korespondencyjnego:
    jeden adres jest do usługi Pekao 24, drugi do wyciągów i karty Maestro,
    a trzeci do innych kart i wyciągów z Centrum Kart i Czeków.

    Jeśli zmieniasz jeden, to pozostałe pozostają bez zmian, musisz wyraźnie
    zaznaczyć, że chcesz zmienić wszystkie i wyliczyć, które.

    W razie jakichkolwiek problemów - zachowaj spokój i od razu dzwoń do
    Działu Kontroli Jakości (czy jakoś tak) w centrali banku żądając
    odpowiedzi na piśmie - szybko interweniują w oddziale i nagle okazuje
    się, że kity, które ci wciskano w oddziale nie są jednak prawdą. Bo
    musisz przyzwyczaić się, że pracownicy Pekao SA nie znają oferty
    włąsnego banku, nie starają sie zatrzymać klienta, nie identyfikują się
    również z własnym pracodawcą krytykując swojego pracodawcę w rozmowie z
    klientem. Słowem mają w głębokim poważaniu swojego pracodawcę, jego
    ofertę oraz klienta.

    Pamiętaj też, że jeżeli Pekao SA ma do wyboru ułatwić Ci życie albo
    utrudnić, to wybierze to drugie. Vide info na wyciągach elektronicznych,
    że nie są dokumentem albo wymaganie wizyty w oddziale przy niemal każdej
    sparwie nawet tak prozaicznej jak zmiana adresu do korespondencji.

    Mają za to profesjonalną infolinię Pekao24, gdzie pracują
    profesjonaliści o dużych kompetencjach oraz umiejętnościach
    interpersonalnych, czego nie można powiedzieć bardzo chamskich i
    niedouczonych z reguły praconikach oddziałów.

    Pozdrawiam

    Krzysztof