eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-06 19:40:29
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: "tarpan" <tokil_usun@interia_tu_tez_usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie1: Co w tym banku moze mnie jeszcze zaskoczyc? (bez zadnych
    > zgrzytow uzywam zestawu mB/VW/Intelligo).

    oj zaskoczyli mnie - na szczescie nie bardzo bolesnie.
    Otoz, siadam dzis testuje. Na poczatek ile czasu idzie przelew z PekaoSA do
    VW na przyklad. Dochodze do momentu wpisania hasla jednorazowego i ...
    prosza mnie o haslo nr 14 z aktywnej listy hasel. Szczerze mowiac nie
    pamietam, kiedy ostatnio tak zbaranialem w zetknieciu z technika
    ;-))))))))))
    Oczywiscie mialem (w pracy) przy sobie przepisane 3 pierwsze hasla i
    oczywiscie nic nie moglem dalej zrobic.
    Uwazam to za duza niewygode koniecznosc noszenia CALEJ listy hasel przy
    sobie. 2-3 najblizsze moge zapisac/zaszyfrowac i miec gdzies przy sobie, ale
    cala liste???
    Oprocz tej oczywistej niewygody, nie mam ZADNEJ kontroli nad tym ile
    numerow/hasel jeszcze mi zostalo do konca listy!! Trzeba notowac???

    Zebyjuz nie bylo ze nic mi sie nie podoba, uwazam interfejs za bardzo
    udany, wydaje mi sie ergonomiczny. Aczkolwiek wielu rzeczy jeszcze nie
    wyprobowalem (drukowanie, historia, raporty, eksporty itp). Wkurza mnie
    troche lista wszystkich lokat ktore sa widoczne na stronie startowej i nie
    mozna tego zmienic, ale jakos to przezyje.
    A i na drugi plus musze przyznac ze w poczcie wewnetrznej dosc szybko
    odpisuja - przynajmniej na niektore pytania.

    pozdrawiam i dzieki za wszystkie opinie.

    rozmawialem z Elvia - niewiele da sie tam uszczknac, moze ewentualnie
    holowanie i hydraulik przyda sie w normalnym zyciu ;-))) Wizyta lekarza i
    pielegniarki tylko po wypadku ;-(((