eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-05 20:46:12
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tarpan wrote:
    > rozmawialem z Elvia - niewiele da sie tam uszczknac, moze ewentualnie
    > holowanie i hydraulik przyda sie w normalnym zyciu ;-))) Wizyta
    > lekarza i pielegniarki tylko po wypadku ;-(((

    Jest np. taka opcja, ze w przypadku cięższego przebiegu choroby przywoza
    lekarstwa do domu - tak sie zlozylo, ze zostalam uziemiona w domu z wysoko
    goraczkujacym dzieckiem. Zadzwonilam do Elvii chcac skorzystac z tego
    dostarczenia leków i dowiedzialam sie, ze musze przedstawic zwolnienie
    lekarskie dokumentujace niemoznosc przemieszczenia sie do apteki o wlasnych
    silach. Troche mnie to ruszylo ze wzgledu na to, ze na ośmiolatki NFZ
    zwolnien jako takich nie wystawia, a jak juz na to rodzica. Drobny szczegol,
    ze rodzic niekoniecznie bierze zwolnienie na dziecko a wykorzystuje urlop
    zostal uwzgledniony dopiero po dluzszej polemice z pania z Elvii i po
    konsultacji z lekarzem dyzurnym. Za lekarstwa placi sie z wlasnej kieszeni.

    A w ramach dygresji ;-) stwierdzam, ze Pekao S.A. jest dosc intrygujaca
    instytucją i zapewne to, ze potrafia urozmaicic zycie zwyklemu
    smiertelnikowi powoduje to, ze mam konto u nich od dobrych kilku lat ;-)
    Dosc, ze ostatnio ich CKC wznowilo dla mnie karte Maestro na panienskie
    nazwisko, ktorego nie uzywam prawie 9 lat, a info o tym przyslali mi na
    najnowszy adres zamieszkania - zdumiewajace dla mnie jest to jak oni
    powiazali moje panienskie zycie z aktualnymi namiarami adresowymi, skoro
    jako osoba stanu wolnego mieszkalam zupelnie gdzie indziej. Na poczatku
    oddzial, w ktorym prowadze rachunek mętnie zeznawal, ze to błąd systemu, ale
    ze nie chcialo mi sie w to wierzyc zrobilam sie dociekliwa i wydusilam z
    nich w końcu, ze x lat temu gdy chwalilam sie ;-) w oddziale odmiennym
    stanem cywilnym pracownik zapomnial (z wrazenia zapewne) zamknac moją karte
    wystawiona na panienskie nazwisko i dopiero w tym roku wyszlo szydło z
    worka, bo zeby móc tą kartą się poslugiwac powinnam była podpisac umowę do
    karty (co narzuca ustawa).
    Ogolnie to Pekao S.A. w blizszym kontakcie (czytaj: w oddziale) traci, ale
    ze do tej pory nie udalo sie mi znalezc ciekawszej alternatywy to mam to co
    mam - na zasadzie lepszy wróg znany... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kasia