eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-06 22:15:21
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: PiotrekS <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 23:02:08 +0200, "Cobra24" <c...@w...pl>
    napisałeś(aś):

    >Hej
    >
    >Co do Elvia to dzia?a. Przyk?ad osobisty z ?ycia:
    >
    >Popsu? mnie sie samochód (mo?e mie? najwy?ej 10 lub 15 lat nie pamietam, moj
    >ma 5... wiec bez problemu) - a scislej urwa? mi sie t?umik 4 km od domu
    >jad?c do pracy. Zadzwoni?em do Elvii w ci?gu 30 minut przyjecha?o 4 Panów z
    >lawet?, pok?onili si? w pó?, zapytali grzecznie co sie sta?o (jak nie w
    >naszym kraju). Poczym wci?gneli na lawet? i odcholowiali w wyznaczone
    >przezmnie miejsce. Z tego co sie orientuje to holowanie bezp?atne jest do
> [...]

    Dobra rzecz ubezpieczenie do konta, również miałem styczność z Elvia ale to
    było 600 km od miejsca zamieszkania, dokładnie 62 km od świecka, miejscowość
    w której popsuł się samochód była oddalona 4 km od miejscowości w której
    "stacjonowali" panowie z pomocy drogowej Elvi, jechali do na ok 60 MINUT
    PS to było jakiś miesiąc temu ;)

    Poland is Mexico in Europe