eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-06 19:06:18
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MrMrooz wrote:

    Użytkownik "Nieradek"

    >> Dodam tylko, ze w takim momencie trzeba znajdowac się pod numerem
    >> tego telefonu, ktory sie zapodalo do kontaktów z infolinią. Niestety
    >> ja swego czasu mialam potezny niefart, ze podalam telefon sluzbowy,
    >> ktory z racji zakonczenia wspolpracy z firma (wlascicielem telefonu)
    >> musialam zdac.

    > To fakt, upierdliwe, ale jest to wymóg bezpieczeństwa - no bo skąd
    > mają wiedzieć, że ty to ty?

    Obiektywnie rzecz rozpatrujac to prawda, ale powyzsze 'odkrylam' w momencie
    kiedy chcialam zmienic wysokosc limitu miesiecznego i pani z infolinii
    zakomunikowala mi, ze zaraz do mnie zadzwoni. Wtedy to doznalam olśnienia,
    ze dzwonic to sie pewnie dodzwoni, ale juz nie do mnie ;-)

    >> Zupelnie wylecialo mi z glowy, ze przed oddaniem telefonu powinnam
    >> byla skontaktowac sie z infolinia i podac nowy namiar telefoniczny
    >> do siebie, bo żeby nowy numer zaistnial w systemie (poprzez kontakt z
    infolinią)
    >> trzeba byc dostepnym w trakcie aktualizowania namiarów zarówno pod
    >> starym numerem jak i nowym - tak mi wówczas wytłumaczono. A że stary
    >> telefon byl juz poza

    > To chyba normalne, cięzko pamiętać jeszcze o takich pierdołach,
    > swoją drogą, to trudno być pod starym i nowym telefonem, zwłaszcza że gdy
    > jeden je ze starej a drugi z noweh firmy :-)

    Tym bardziej, ze posiadanie w jednym momencie jednego i drugiego często bywa
    niemozliwym do spełnienia. A stacjonarny telefon nie towarzyszy nam zwykle
    poza domem ;-) dlatego tez ja zwykle nie podaję takowego do kontaktow.

    > Nie pamiętam, czy przypadkiem nie można podać dwóch telefonów
    > (komórka i stacjonarny).


    Tak wlasnie bylo w moim przypadku, ale okazalo sie (w praniu oczywiscie), ze
    moglam podac nawet piec numerow, a i tak Bank uznaje ten jeden jedyny -
    pierwszy od lewej w wypelnionym formularzu. Niestety. Bo na wpisanie
    drugiego numeru juz nie ma miejsca w systemie (to bylo wyjasnienie pani juz
    w oddziale jak sie tam zjawilam - ale raczej niczym dziwnym w TYM banku nie
    jest, ze jak wypelnialam kwit przy rejestrowaniu sie w systemie Pekao24 to
    nikt mi nie zwrocil uwagi, ze niepotrzebnie podaję dodatkowy namiar
    telefoniczny do siebie ;->).


    --
    Pozdrawiam,
    Kasia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1