eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-06 19:48:09
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarpan" <tokil_usun@interia_tu_tez_usun.pl> napisał w wiadomości
    news:dahcee$ke3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > oj zaskoczyli mnie - na szczescie nie bardzo bolesnie.
    > Uwazam to za duza niewygode koniecznosc noszenia CALEJ listy hasel przy
    > sobie. 2-3 najblizsze moge zapisac/zaszyfrowac i miec gdzies przy sobie,
    > ale cala liste???
    > Oprocz tej oczywistej niewygody, nie mam ZADNEJ kontroli nad tym ile
    > numerow/hasel jeszcze mi zostalo do konca listy!! Trzeba notowac???
    Nie, nie trzeba, ale trzeba sprawdzac co jakis czas ile zostało
    wykorzystanych - zakładka bezpieczeństwo i aktywna lista - wtedy wyświetla
    się liczba wykorzystanych haseł.
    Jest to dość istotne, bo kolejną listę można aktywować mając hasło z
    poprzedniej jeszcze (nie wiem czy musi to być ostatnie niewykorzystane).
    Inaczej musisz robić to za pomocą infolinii, która z tego co pamiętam działa
    tylko do pewnej godziny (mama na myśli obsługę ludzką).

    Pozdrawiam
    Michał M