eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-06 16:42:07
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarpan" <tokil_usun@interia_tu_tez_usun.pl> napisał w wiadomości
    news:daeqf2$280$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Kuszaco wyglada ten pakiet ubezpieczeniowy (Elvia), np takie wizyta
    > lekarza/pielegniarki, holowanie, hydraulik?
    Działa, zamek w drzwiach wejściowych zaczął się zacinać (tzn. po kilku
    próbach udało się go otworzyć). Telefon do infolinii Pekao, gdzie chciałem
    się zapytać czy mogę to zrobić skończył się umówieniem ze ślusarzem. Tak jak
    stało na papierach musiałem zapłacić za nowy zamek, za który podobną kwotę
    (jak nie większą, bo udało się bez faktury) i tak bym musiał wydać.
    Kolega, który ma coś z Elvią wspólnego, mówił, że ostatnio coś zmieniali -
    np. przy droższym koncie nie zapłaciłbym nawet za zamek teraz - ale przyznam
    że nie sprawdzałem tego.

    Fakt, że następnego dnia dzwonią z Elvi i się pytają o ocenę fachowca.

    Pozdrawiam
    Michał M