eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-06 05:29:01
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Jul 2005 17:17:12 -0500, witek napisał(a)
    w <news:daf0td$i0v$1@inews.gazeta.pl>:

    > Cała korespondencja idzie faksem z worda z podpisem wklejanym z gif.
    > Nikt się nigdy nie przyczepił. Zmienianie adresów, wydanie duplikatu
    > karty. Bez problemu, mimo, że w oddziale mnie nigdy nie widzieli i nie
    > zoabczą, bo to nie ja wymyśliłem, żeby całe Eurokonto WWW przenieść do
    > Warszawy.

    Ja nie amm zaufania do nich na tyle, żeby tak robić, odkąd w oddziale
    zaginął PIN do nowowydanej karty. To było kilka lat temu. Później była
    sytuacja, że wysłali umowę do ubezpieczenia NW na mój nieaktualny od
    dłuższego czasu adres, bo wysyłając korespondencję nie zaglądają do
    komputera tylko do jakiegoś tam zeszyciku, w którym mają adresy. Poza
    tym przy tym hałasie, który znam z mojeo oddziału, porozumiewaniu się na
    głos krzykiem w sprawach klientów, podpinaniem różnych kont pod kartę
    IKM itd., po telefonicznych prośbach, to ja wolę nie ryzykować z
    wysyłaniem faksu.

    Choć nie twierdzę, że tak jest wszędzie, to tylko moje odczucia w
    doświadczeniach z V oddziałem w Lublinie i kilkoma innymi.

    > akurat mam odwrotne zdanie.
    > Jak już przeszedłem przez infolinię, to potem już było normalnie.

    Ja wiele od nich nie oczeuję, bo w większości spraw i tak nie mogą
    powiedzieć więcej niż "zapraszamy do oddziału". Taki to bank, w którym
    wszystko załatwia się osobiście, a sam wysyła do mnie e-maile w postaci
    niepodpisanych plików Worda załączonych do e-maila.

    Krzysztof