  • 31. Data: 2009-04-30 20:55:24
    Temat: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ponieważ nie rozumiesz tego sam więc ci odpowiem dlaczego UPR ma tylko 1%
    > poparcia wśród wyborców: bo program tej partii mimo jej nazwy jest
    > NIEREALNY.
    > Żaden kraj na świecie nie wprowadził takiego programu.

    Efektem czego większość demokratycznych krajów tonie w długach....

    > Jak sobie wyobrażasz wprowadzenie takiego programu w postsocjalistycznej
    > Polsce?
    > Nie ma szans na jego wprowadzenie. Czy można sobie wyobrazić w XXI wieku
    > zastąpienie demokracji monarchią? Nie można, bo to czysty absurd.

    Jeżeli nie monarchia to przynajmniej 65 tyś.JOW-y (które już UPR dawno
    chciał wprowadzić) , których panicznie boi się pookrągłostołowa banda, a
    które i tak w dłuższej perspektywie prowadzą do nikąd....

    > Demokracja nie jest systemem doskonałym, ale jak powiedział Churchill nikt
    > nie
    > wymyślił do tej pory nic lepszego.
    > Jeśli jakaś partia nie sprawdzi się w rządzie lub sejmie to wyborcy jej
    > mogą
    > nie wybrać w przyszłej kadencji.
    > A co byłoby z kiepskim monarchą?
    > Jak Polska mogłaby funkcjonować poza UE? Co Polska mogłaby robić w NAFTA?

    Się tej nafty przyczepił.....

    > Z tamtymi krajami mamy symboliczną wymianę handlową więc jakie Polska
    > miałaby
    > korzyści? Ile miliardów dolarów dostalibyśmy jako pomoc od USA?
    > Odpowiadam: ani jednego. Nie rozumiesz takich oczywistych rzeczy?
    > Przykład "niezależnej" Białorusi i dyktatura Łukaszenki, który podałeś
    > kompromitują cie całkowicie.

    Kraj który idzie dzięki dyktaturze milowymi krokami do przodu jest dla
    ciebie antyprzykładem?.

    > System proponowany przez UPR aczkolwiek ma wiele słusznych postulatów, nie
    > ma
    > szans na znaczniejsze poparcie społeczne bo jako całość jest zbyt
    > DRASTYCZNY i
    > nie do przyjęcia dla społeczeństwa.

    Społeczeństwo wcześniej czy później bedzie musiało przyjąc ten program, gdy
    system oparty na konsekwentnym zadłużaniu nieuchronnie zbankrutuje

    > W systemie takim dobrze żyłoby się tylko młodym, zdrowym, pięknym i
    > bogatym a
    > co z resztą, którą K.Mikke nazywa pogardliwie "motłochem"?
    >
    > Jeżeli to zrozumiesz za jakiś czas to unikniesz frustracji przy następnych
    > wyborach, w których UPR znowu przegra z kretesem.

    Myślisz że poprzez Unię uciekniesz od najważniejszych problemów
    społecznych?. A ja ci mówię do dupy uciekniesz. Jedyne co to przedłużysz
    agonię...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2009-04-30 20:58:28
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Jeżeli nie monarchia to przynajmniej 65 tyś.JOW-y (które już UPR dawno
    > chciał wprowadzić) , których panicznie boi się pookrągłostołowa banda, a
    > które i tak w dłuższej perspektywie prowadzą do nikąd....

    Lub demokracja bezpośrednia - jak w Szwajcarii - która mówi o tym iż KAŻDE
    referendum jest ważne, a nie tylko te w którym przekroczona jest ustawowa
    frekfencja (wykluczenie głosowania "nogami").

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 33. Data: 2009-05-01 06:43:50
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Myślisz że poprzez Unię uciekniesz od najważniejszych problemów
    społecznych?. A ja ci mówię do dupy uciekniesz. Jedyne co to przedłużysz
    agonię...

    Kilka uwag ogólnych na koniec: program postulowany przez UPR mógłby
    funkcjonować tylko w warunkach twardej dyktatury bo monarchia to nic innego
    jak dyktatura. Powinieneś zdawać sobie sprawę, że to całkowicie nierealne
    w XXI wieku.
    Wszystkie korzyści płynące z demokracji zostałyby pogrzebane.
    Przynależność do UE to JEDYNA droga dla takiego kraju jak Polska.
    Od 2004r. kiedy przystąpiliśmy do UE Polska osiągnęła wymierne korzyści.
    Co zyskalibyśmy gdyby Polska pozostawała "niezależna" przez ten okres?

    I wreszcie: a skąd wiesz, że taki UPR-owski system sprawdziłby się w praktyce?
    A może byłoby tak jak w powiedzeniu, że operacja się udała ale pacjent zmarł?

    Co zrobili dla Polski J.K.Mikke i S.Michalkiewicz poza pisaniem felietonów?
    Nic nie zrobili a wszystko krytykują !!!
    Dlatego mają tylko 1% poparcia, są uważani za oszołomów, szukają wsparcia w
    Radiu Maryja.
    Zacznij myśleć samodzielnie i maksymalnie szeroko, bo zostaniesz zgorzkniałym
    frustratem do końca życia.

  • 34. Data: 2009-05-01 21:01:01
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Kilka uwag ogólnych na koniec: program postulowany przez UPR mógłby
    > funkcjonować tylko w warunkach twardej dyktatury bo monarchia to nic
    > innego
    > jak dyktatura.

    Wyjąłeś mi to z ust.

    Przed tatalnym bankructwem, i zadłużaniem przyszłych pokoleń (czyli swoich
    własnych dzieci) kraj może uchronić TYLKO DYKTATURA.
    Jak słusznie wskazałeś - demokracja prowadzi do nikąd ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2009-05-01 21:49:46
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > własnych dzieci) kraj może uchronić TYLKO DYKTATURA.
    > Jak słusznie wskazałeś - demokracja prowadzi do nikąd ....

    I to nie byle jaka dyktatura, tylko taka oparta na zdrowych zasadach
    wolnorynkowych.... - tak jak w chile za Pinocheta której główne zasady to...

    Jak będziesz bluzgał na władzę to dostaniesz w czapę. Ale jak będziesz
    pracował i uczciwie płacił podatki to będziesz się bogacił, i włos ci z
    głowy nie spadnie.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2009-05-02 23:15:32
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niesioł prezydenta Polski wyzywa nie od dziś i nie od wczoraj. Czy
    > bardzo cierpiałeś, jak o Kwachu z Kaliszem mówił "dwa pornogrubasy"?

    Wtedy mial racje a przegina teraz! kiedy ktos mowil o prezydencie Walesie ze
    jest glupi czy cos podobnego to tez mial racje, teraz dopiero nie wolno!
    O kartoflach wolno mowic tylko dobrze! W usach mowili glosno o Bushu ze jest
    debil i terrorysta, a ciekawe co by bylo gdyby ktos u nas zrobil jakas taka
    demonstracje i gdyby jakichs podobnych slow/ transparentow uzyly nasze znane
    osobistosci z zycia publicznego bo takie oczywiste oczywistosci jak
    pijanstwo to tajemnica poliszynela i nie zadna obraza. Zreszta i tak szok,
    ze sie swieta krowa cos nie obraza ostatnio hehe

    pzdr szczegolnie hipokrytow=pisooszolomow,
    dkzzzzzzzzzzzzz.

  • 37. Data: 2009-05-02 23:33:53
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Najciekawsze jest to że stopień zmanipulowania jest tak duży, że ci co
    > uciekali za chlebem za granicę...:
    >
    > Jak głosowano za granicą
    > http://salon.polonia.net/2007/10/21/jak-glosowano-za
    -granica/

    > "[...] Są już pierwsze nieoficjalne wyniki wyborów za granicą. Według
    > sondaży, Polacy głosujący w Wielkiej Brytanii i Irlandii w większości
    > poparli PO - ponad 77 proc., drugie miejsce zajęła koalicja LiD z 12 proc.
    > głosów, a dopiero trzecie - PiS z 9 proc. (Polacy na Wyspach poparli PO -
    > TVN24). PiS zwyciężyło natomiast w USA, zgodnie z moimi przewidywaniami
    > zresztą, gdzie uzyskało 67 procent głosów, PO - 28 procent, a LiD - 3,5
    > procent.[...]".
    >
    > do dzisiaj nie zdają sobie sprawy że wybrali to, przed czym uciekali....
    >
    > Demokracja......

    moze uciekali wlasnie przed PISem, gdyby te pisowskie parchy wygraly
    ponownie tez bym wyjechal do slonecznej Hiszpanii...
    Wydaje mi sie, ze przyglupy glosujace na PIS to takie przyglupy ze nawet nie
    sa w stanie wyjechac do pracy za granice haha..
    Nie wyobrazam sobie zyc w kraju w ktorym ludzie sa tak glupi aby dobrowolnie
    wybrac takie parchy jak meleks, ta menelka costam costam, kurski, karski i
    cala masa nieudacznikow zyjacych z moich podatkow. nie zycze sobie i tyle.
    Gdyby UPR uzyskal kilka procent glosow, bardzo bym sie ucieszyl mimo, ze oni
    sami nie wierza w to co bredza to przydalo by sie troche tej krwi.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

  • 38. Data: 2009-05-02 23:36:07
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Stefan Niesiołowski - Portret Postaci
    > http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0
    >
    > Jeszcze parę lat temu bluzgał przeciwko PO a teraz bluzga z Palikotem na
    > Kaczyńskich. Według mni ejest to jakiś niedorozwój ze spaczona psychiką.
    > Jak można wybrać kogoś takiego do sejmu. Przecież to jest zwykły debil
    >
    > Demokracja panie...

    nazywasz go debilem, jednak uwazam ze w porownaniu do prezydenta i calej
    masy imbecyli pisowcow to jest geniusz. Jak wtedy mialbys nazwac Twojego
    prezydenta?

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 39. Data: 2009-05-12 10:29:26
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mimo, że z nawiedzonymi oszołomami jak ty i nieobecny ostatnio Pester
    > dyskusja
    > jest bez sensu to zapytam ponownie:
    > Nie wyjaśniłeś do dziś dlaczego program UPR, który zakłada m.in.
    > maksymalne
    > obniżenie podatków, rezygnację z uczestnictwa w UE, przystąpienie Polski
    > do
    > NAFTA, rezygnację z demokracji, wprowadzenie w Polsce monarchii popiera
    > tylko
    > 1% Polaków.
    > Jak to wytłumaczysz?

    Z tego samego powodu dla którego tylko 1% populacji much nie żre gówna.