  • 1. Data: 2009-04-29 16:08:44
    Temat: Do XXL-a....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Zamiast denerwować Dietera i epatować tu swoim brakiem umiejętności
    logicznego myślenia:

    "[...] Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow
    wazny
    bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

    Z tego co napisałeś nic nie wynika.[...]"

    odpowiedziałbyś raczej platformiano-unijny propagandzisto jak twoi idole
    Tusk z Rostowskim zaplanowali budżet...:

    http://tiny.pl/zj5c

    ...że po niespełna IV-ech miesiącach 2009 roku deficyt wynosi 60% planu, a w
    oddali majaczy ogromna dziura budżetowa.
    Czy zechcesz odpowiedzieć mi na to pytanie dotyczące "profesjonalizmu"
    twojego ideologicznego "guru" zwanego również "słonce peru" czy może znowu
    schowasz głowę w piasek, jak zwykłeś to robić poprzednio, nie odpowiadając
    mi na żadne z konkretnych pytań, jakie w twoją stronę skierowałem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-04-29 18:55:01
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Do watku politycznego dodalbym pod watliwosc obietnice PO, ze nie beda -
    cytuje - 'drenowac spolek skarbu panstwa poprzez wyciganie dywidendy'. Jak
    bylo rok temu? Kazdy pamieta. Jak jest teraz? Proponuje zapoznac sie ze
    stanowiskiem Skarbu Panstwa na WZA KGHMu.

    --
    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz

  • 3. Data: 2009-04-29 19:58:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Do watku politycznego

    Polityka i giełda się zazębiają. Poważna dziura w budżecie musi odbić się
    spadkiem nototowań na giełdzie....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-04-29 20:13:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Polityka i giełda się zazębiają. Poważna dziura w budżecie musi odbić się
    > spadkiem nototowań na giełdzie....

    Powiedz jeszcze tylko jedno.
    Czy w tym samym czasie beda spadac inne rynki, czy beda rosnac, czy to nie
    ma związku.
    Rozwinąć?

  • 5. Data: 2009-04-29 20:23:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Powiedz jeszcze tylko jedno.
    > Czy w tym samym czasie beda spadac inne rynki, czy beda rosnac, czy to nie

    Rozwiń ale z uwzględnieniem, że "Polska Chrystusem narodów" :)

    --
    marfi