    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Date: Sun, 3 May 2009 01:33:53 +0200

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gtakl8$2n1$1@news.interia.pl...

    > Najciekawsze jest to że stopień zmanipulowania jest tak duży, że ci co
    > uciekali za chlebem za granicę...:
    >
    > Jak głosowano za granicą
    > http://salon.polonia.net/2007/10/21/jak-glosowano-za
    -granica/

    > "[...] Są już pierwsze nieoficjalne wyniki wyborów za granicą. Według
    > sondaży, Polacy głosujący w Wielkiej Brytanii i Irlandii w większości
    > poparli PO - ponad 77 proc., drugie miejsce zajęła koalicja LiD z 12 proc.
    > głosów, a dopiero trzecie - PiS z 9 proc. (Polacy na Wyspach poparli PO -
    > TVN24). PiS zwyciężyło natomiast w USA, zgodnie z moimi przewidywaniami
    > zresztą, gdzie uzyskało 67 procent głosów, PO - 28 procent, a LiD - 3,5
    > procent.[...]".
    >
    > do dzisiaj nie zdają sobie sprawy że wybrali to, przed czym uciekali....
    >
    > Demokracja......

    moze uciekali wlasnie przed PISem, gdyby te pisowskie parchy wygraly
    ponownie tez bym wyjechal do slonecznej Hiszpanii...
    Wydaje mi sie, ze przyglupy glosujace na PIS to takie przyglupy ze nawet nie
    sa w stanie wyjechac do pracy za granice haha..
    Nie wyobrazam sobie zyc w kraju w ktorym ludzie sa tak glupi aby dobrowolnie
    wybrac takie parchy jak meleks, ta menelka costam costam, kurski, karski i
    cala masa nieudacznikow zyjacych z moich podatkow. nie zycze sobie i tyle.
    Gdyby UPR uzyskal kilka procent glosow, bardzo bym sie ucieszyl mimo, ze oni
    sami nie wierza w to co bredza to przydalo by sie troche tej krwi.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.